Touchpad niet terug te vinden

Gesloten
Charida - Gewijzigd op 18 jul 2018 om 05:54
 Gebruikersnaam... - 13 aug 2018 om 22:06
Hallo :)

Ik probeer nu al een tijdje mijn instellingen te wijzigen van de touchpad.
Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd en online naar oplossingen gezocht maar ik kan de oplossing niet vinden.

Wanneer ik ga zoeken naar de instellingen van de touchpad en dan vervolgens aankom bij de extra instellingen en de touchpad wil selecteren als besturingsprogramma staat de elan touchpad nergens tussen. ik kan dus ook niet het besturingssysteem wijzigen of updaten.

Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt!

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
18 jul 2018 om 05:55
Beste Charida,

Het klinkt alsof het stuurprogramma van je touchpad volledig van je laptop verwijderd is. Zou je kunnen aangeven van welk merk, en het liefst ook model, je laptop is? Dan kan ik je helpen bij het vinden van het juiste stuurprogramma. Over het algemeen zijn die op de websites van de fabrikant te downloaden.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Dankjewel voor je reactie!

HP Pavilion 13 Notebook PC
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804 > Charida
19 jul 2018 om 05:49
Hallo Charida,

Ik heb even gekeken op de ondersteuningswebsite van HP en heb daarbij gezien dat het stuurprogramma dat je waarschijnlijk nodig hebt 'Synaptics TouchPad-driver' heet. Dat programma is op deze pagina van HP te downloaden. Je moet daarbij even naar het onderdeel Driver-Toetsenbord, muis en invoerapparaten gaan. je kunt het beste de meest recente versie van het stuurprogramma download, degene waarbij '25 aug. 2017' staat. Als je het stuurprogramma gedownload hebt, hoef je er alleen maar twee keer op te klikken om het uit te voeren en te installeren.

Hopelijk biedt dit de oplossing!

Groetjes,

Bob
0
Gebruikersnaam...
13 aug 2018 om 22:06
Het is gelukt!

Heel erg bedankt :)
0
Word lid