Automatisch aanvullen wachtwoorden Google Chrome

Opgelost/Gesloten
sydney04 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum zondag 13 mei 2018 Status Lid Laatste deelname 16 mei 2018 - Gewijzigd op 16 mei 2018 om 04:53
 ME - 20 feb 2019 om 18:44
Goedendag,
Ik ben nieuw hier en enigszins schuchter.
Kan iemand mij helpen met volgend probleem.
W 10. nieuwe installatie.
Google chrome; gebruik autom. aanvullen wachtwoorden.
Heb nu wel lijst gezien op instellingen van alle aan te vullen sites,
maar krijg dit niet werkend.
Moet Google waarschijnlijk synchroniseren oid, maar weet niet hoe.
Kan iemand helpen?

Dank.



3 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
16 mei 2018 om 04:53
Beste sydney04,

Normaal gesproken synchroniseert Google deze gegevens via je Google-account. Om de synchronisatie te starten zul je daarom bij het openen van Chrome, jezelf moeten aanmelden via hetzelfde Gmail-account dat je ook voor de nieuwe installatie van Windows 10 gebruikte.

Aanmelden bij Google doe je door via de browser van Chrome naar Google te gaan. Vervolgens klik je rechts bovenin je scherm op de blauwe knop met de tekst Inloggen.

Groetjes,

Bob
CCM
0
sydney04 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum zondag 13 mei 2018 Status Lid Laatste deelname 16 mei 2018
16 mei 2018 om 19:22
Hallo Bob,

Werkt!
Achteraf snap ik niet dat niet te begrijpen.
Hartelijk dank.

sydney04.
0
Ik heb nu een soortgelijk probleem. Echter ben ik wel gewoon ingelogd, is de lijst ook nog beschikbaar maar wordt er dus niet direct een accountnaam en wachtwoord ingevuld terwijl dit normaal wel gebeurde.
0
Word lid