Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Hoe zet ik muziek op mijn mp3-speler?

 Opgelost

Hoi, Ik heb een MP3-speler gekregen van een vriend, maar weet niet hoe ik er nieuwe muziek opzet. Hoe doe ik dat? Grtz, Marissa

Laatste antwoord op 30 okt. 2019 op
leon

Mijn google chrome-bladwijzers zijn weg

Goedendag. Gisteren 24 december 2016 kreeg ik het advies om mijn Desktop W10 opnieuw in te stellen middels het programma Aan de slag, ik koos de optie...

Laatste antwoord op 19 aug. 2019 op
daan

Ik ben het wachtwoord van mijn e-mail vergeten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe of waar kan ik hem veranderen of opvragen of vervangen? Mijn dank is groot.

Laatste antwoord op 5 dec. 2019 op
Sens080

Wel verbonden geen internet op mobiele telefoon

Ik probeer met mijn gsm- een wifiverbinding aan te gaan. Dit op een algemeen wifinetwerk, anderen rondom mij kunnen hier zonder problemen op geraken...

Laatste antwoord op 14 jan. 2019 op
Lotte

Een verwijderde facebook-groep terughalen

Hallo, Ik heb 3 maanden geleden per ongeluk mijn groep verwijderd waar ik beheerder van was. En ik zou deze graag terug hebben. Hoe kan ik mijn gro...

Laatste antwoord op 14 jan. 2019 op
STEPHANIEBOLS

Google play verwijderd

 Opgelost

Goedendag, Helaas heb ik per ongeluk mijn google play app verwijderd. Wanneer in via internet de play store opzoek en bv een app wil downloaden st...

Laatste antwoord op 14 jan. 2019 op
Bob Dijks

Verwijderde messenger-chat terughalen

Goedendag, Ik wil een verwijderde chat terug krijgen van Messenger die ik vanmiddag verwijderd heb hoe doe ik dat? Gr. Tamara

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Lenovo-laptop terug naar fabrieksinstellingen

Hi. Ik wil mijn laptop van Lenovo graag naar de fabrieksinstellingen terugzetten. Wie o wie kan mij hiermee helpen? Thx!

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Google assistant verwijderen

 Opgelost

Hallo, Hoe verwijder ik de spraakassistent op mijn Android 8 mobiel? Als ik een tekst wil ingeven in de Google-zoekbalk krijg ik die spraakassiste...

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ik wil mijn gmail-account terug

Hoi medewerkers van Gmail en Google. Hoe lang duurt het dat ik weer op mijn Gmail-account kan en mijn wachtwoord kan veranderen?

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Mijn controller kan niet verbinden met mijn playstation 4

Goedendag, ik heb een probleem. Mijn controller verbindt niet meer met mijn playstation ik heb de Troubleshooting al geprobeerd. Het kleine gaatje...

Laatste antwoord op 10 jan. 2019 op
Bob Dijks

Mijn ps4-controllers doen het niet

 Opgelost

Goedendag, Ik zit met het probleem dat ik zelfs in veilige modus, geen verbinding krijg tussen PS4 en controller. Ik zit momenteel met het proble...

Laatste antwoord op 8 jan. 2019 op
Bob Dijks

Pop-ups blokkeren na het installeren van youtubnow

Goedendag, Sedert ik gebruik heb gemaakt van YouYubNow om filmpjes van YouTube te downloaden en converteren krijg ik constant vervelende pop ups (vr...

Laatste antwoord op 7 jan. 2019 op
Roos65

Hoe kan ik spotify verwijderen op mijn mac?

Spotify van mijn Mac verwijderen.

Laatste antwoord op 7 jan. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat-wachtwoord vergeten

Goedendag, Ik heb mijn wachtwoord vergeten, hoe geraak ik mijn wachtwoord terug? Dank voor uw hulp.

Laatste antwoord op 7 jan. 2019 op
Bob Dijks

Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in whatsapp ?

 Opgelost

Goedendag, Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in WhatsApp ?

Laatste antwoord op 4 jan. 2019 op
DECOCKBen

Hoe kan ik inkscape interpoleren met een clipart?

Hallo, Heeft iemand voor mij de oplossing om in Inkscape te interpoleren met een clipart? Heb al honderd manieren geprobeerd doch te vergeefs. Ik g...

Laatste antwoord op 3 jan. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat-wachtwoord vergeten

Hai, Mijn Snapchat deed als sinds gisteren raar elke keer als ik mijn Snapchat open dan staat er "Snapchat is gestopt" dus ik wou me Snapchat verwi...

Laatste antwoord op 2 jan. 2019 op
Bob Dijks

Nederlands instaleren op mijn fb

 Opgelost

Nederlands instellen op mijn fb

Laatste antwoord op 26 dec. 2018 op
Bob Dijks

Snelkoppeling smartphone

Hallo Ik heb een vraag in verband de snelkoppeling van een smartphone. Onder rechts op de snelkoppeling staat een venstertje, kan je dat verwijde...

Laatste antwoord op 22 dec. 2018 op
driesjos1952

Ik kan niet in mijn snapchat-account

Goedenavond, Ben mijn telefoon laatst kwijt geraakt en kan me Snapchat account niet meer in omdat mijn simkaart ook weg is dus de code kan niet ve...

Laatste antwoord op 22 dec. 2018 op
Bob Dijks

Cd’s branden en kopiëren naar apple iphone 8

Ik heb een Sonos-systeem die ik bedien met mijn Apple 8. Ik wil mijn bestaande muziek-CD’s met mijn laptop kopiëren naar een bestand (wat voor bestand...

Laatste antwoord op 22 dec. 2018 op
TaffyBosso

Ik kan geen foto's verzenden vanaf mijn gmail-adres

Waarom kan ik geen foto's meer verzenden vanaf mijn Gmail-adres?

Laatste antwoord op 19 dec. 2018 op
Bob Dijks

Taal veranderen van de aspire one d250-odqr

Hallo. Ik heb een aspire one D250-ODQR maar die staat in het Frans. Hoe krijg ik die in het Nederlands? MVG.

Laatste antwoord op 18 dec. 2018 op
Hilde1961

Ik kan geen foto's versturen met gmail

Dag, ik kan geen foto's meer verzenden vanaf mijn Gmail-adres? Hoe los ik dit probleem op?

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ik ben mijn snapchatwachtwoord vergeten

Goedendag, ik kan niet op me snapchat want ik heb mij oude nummer gedaan en ik heb me mail niet bevestigd dus dat.

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ik ben mijn snapchat-gegevens vergeten

Goedendag, Ik ben alles vergeten van mijn snapchat het enigste dat ik weet is mijn naam nog.

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

Privéberichten versturen op de pc-versie van instagram

 Opgelost

Hoe kan ik op Instagram op de pc privéberichten sturen?

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-probleem: controller of console?

 Opgelost

Sinds een paar dagen lukt het niet meer om voorbij het scherm te geraken waar de console vraagt om op de PS-toets te drukken om verder te gaan. We dac...

Laatste antwoord op 13 dec. 2018 op
Bob Dijks

Een telefoonnummer uit belgië achterhalen

Hey ik probeer een nummer te achterhalen uit België. Wie kan mij daarmee helpen? Alvast bedankt.

Laatste antwoord op 11 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller reageert niet meer, en opnieuw registreren na reset lukt ook niet

Hallo, Onze PS4 is pas een tweetal maanden oud en de afgelopen weken gebeurt het regelmatig dat de PS-knop, waarmee je moet opstarten, niets meer d...

Laatste antwoord op 10 dec. 2018 op
Bob Dijks

Snapchat activeren via e-mail

 Opgelost

Hi, ik heb gisteravond mijn Snapchat account gedeactiveerd nu wil ik weer op mijn account maar dat gaan niet er staat “ je account word op dit moment ...

Laatste antwoord op 31 okt. 2019 op
Saida.zar

Onleesbare tekens bij het converteren van pdf naar word

Goedendag, als ik geprobeerd heb wat jullie mij aanraden, https://nl.ccm.net/faq/3094-pdf-omzetten-naar-word dan heb ik onleesbare tekens, is daar...

Laatste antwoord op 5 dec. 2018 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord, e-mail en telefoonnummer vergeten

ik ben mijn snapchat wachtwoord vergeten en ook mijn email en telefoonnummer waren er niet opgekoppeld hoe kan ik het oplossen? al mijn foto"s staan e...

Laatste antwoord op 5 dec. 2018 op
Bob Dijks

Hoe kan ik een virus verwijderen?

 Opgelost

hoe kan ik een virrus het best weghaalen want ik heb er een op mijn computer

Laatste antwoord op 5 dec. 2018 op
Bob Dijks

E-mail vergeten snapchat

Hi, Ik had mijn account gedeactiveerd van snapchat, nu wil ik het heractiveren maar krijg ik geen ‘email’ want ik weet niet meer op welke email ik ...

Laatste antwoord op 6 dec. 2018 op
Kisha

In kan niet inloggen op gmail

Goedendag, Ik kan niet inloggen op m'n Gmail account ??

Laatste antwoord op 30 nov. 2018 op
Bob Dijks

Cm security master code werkt niet meer. sony xz1 compact.

Hi , gisteren is er een update geweest van Sony software. Na het herstarten kom ik niet meer in mijn telefoon. Security Master code heb ik niet gewij...

Laatste antwoord op 28 nov. 2018 op
Bob Dijks

Instagram-foto verwijderen

goedemiddag, Ik heb op instagram een album van 4 foto's geplaatst. nu wil ik 2/4 foto's verwijderen. is dit mogelijk en hoe? zonder gelijk de hele ...

Laatste antwoord op 28 nov. 2018 op
Bob Dijks

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Goedendag, wachtwoord vergeten accountsbeheer hoe nu verder

Laatste antwoord op 24 nov. 2018 op
Bob Dijks

Waarom is netflix niet gratis?

Waarom is Netflix betalend? en niet gratis? want mijn ouders willen dat ik GEEN netflix mag hebben.

Laatste antwoord op 24 nov. 2018 op
Bob Dijks

Play store is verwijderd

Er waren twee play store maar toen dacht ik van ik ga een verwijderen dus dat ging ik doen maar ze waren alle twee verdwijnen maar de vraag is hoe moe...

Laatste antwoord op 24 nov. 2018 op
Bob Dijks

Mijn ps4-controller knettert

Mijn ps4 controller een knetter in zijn speaker als ik een headset op zet hoor ik het ook in mijn headset ik heb mijn controller ook al gereset

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan niet meer op snapchat

Hallo, ik heb een probleem met snapchat ik had geen telefoon nummer en email op mijn snapchat.. Ik kon er altijd op met mijn code maar in eens niet me...

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Snapchat deactiveren

Hi daar! Ik had men Snapchat verwijderd maar nu wil ik die terug en telkens als ik inlog komt er te staan van dat we een mail hebben gestuurd maar ik ...

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Facebook

Goedendag, Ik kan me facebook niet in. Ik ben gehacht blijk baar me telefoonnummer en me emailadres zijn weg ze hebben wel mijn foto enz behoudt.E...

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Granny

Hoe moet je de app Granny overzetten Van mijn telefoon naar computer

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan niet inloggen bij hotmail

Ik kan niet linloggen in mijn Hotmail

Laatste antwoord op 16 nov. 2018 op
Bob Dijks

Skype-account verwijderen

 Opgelost

Hallo ik wil graag mijn ouwe Skype-account verwijderen, hoe doe ik dat snel en smakelijk? Ik wil graag een nieuwe aanmaken.

Laatste antwoord op 1 jul. 2019 op
johan

Samsung xpress m2022 maakt zwarte strepen

Maakt na goed schoongemaakt nog zwarte strepen

Laatste antwoord op 6 nov. 2018 op
L.Steffanie
Resultaten 401 - 450 van een totaal van 727
Word lid