Goedendag, ik ben van plan om een nieuwe console te kopen maar ben aan het twijfelen tussen xbox one en ps4. bij mijn console zal ik Fifa 16, watch...
Voor de verjaardag van mijn zoon wil ik een nieuwe spelcomputer kopen. Welk model raden jullie mij aan, de Playstation 4 of Xbox One? Mijn zoon wor...
Bestaan er ook virus scanners voor mobiele telefoons? Ik heb een Galaxy S6 en heb het gevoel dat er iets mis is met mijn telefoon, hij is traag en ik ...
Om mijn internetverbinding te verbeteren wil ik een nieuwe router kopen. Welk model raden jullie mij aan? Grt. Android
Hoi ff een vraagje hoe zet ik foto's van mijn mobiel over op mijn pc? Het gaat om een samsung tel. maar via kiesair lukt het niet. bvd!
Waar kan ik voor zo min mogelijk geld een zo goed mogelijke internetverbinding afsluiten? Grt. Android
Wij hebben een computer met Windows Vista en willen graag een nieuwe versie. Is het mogelijk om onze huidige Windows te upgraden? MVG John en Mieke
Ik zit er over na te denken om een eigen online winkel te maken. Weten jullie of er Nederlandstalige software bestaat voor het maken van een webshop. ...
Hoi, Weet iemand wanneer Windows 10 precies wordt uitgerold en hoe ik er aan kan komen?
Hoi allemaal ff een vraagje ik wil nl. graag dropbox downloaden op mijn telefoon maar weet niet goed waar ik moet beginnen? Ik heb een Samsungtelefoon...
Hallo, Mijn vraag is wat kost het om mijn eigen website te laten hosten? Grtz, Marissa
Mijn man wil voor zijn eigen bedrijfje een website maken. Waar kan hij (goedkoop) een domeinnaam registreren? MVG John en Mieke
Veel mensen zeggen tegen mij dat er nieuwe en betere programmas zijn voor whatsapp. Welke zijn dit? Soraya
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid bestaat om ongewenste SMS berichten te blokkeren. Ik hoor het graag van jullie! Groeten
Ik heb een nieuwe telefoon maar mijn whatsapp laat nog steeds mijn oude nummer zien. Hoe kan ik dit wijzigen? Soraya
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik of iemand mijn fb bericht heeft gelezen?