Beste, Ik probeer een gmail account die automatisch op mijn chrome geinstalleerd stond te herstellen. Echter, na het volledig herinstellen van mij...
Goedendag, mijn Messenger is in 1 keer verdwenen, waar of hoe kan ik mijn Messenger weer terug halen? Grtjes Hennie van Galen
Goedendag, Kan ik mijn videogesprek op messenger nog eens bekijken? Moet ik er dan op drukken? Bedankt voor uw hulp. Groetjes
Ik heb een oranje lampje in het toetsenbord of daaronder, maar weet niet het hoe ik het weg krijg. Kunnen jullie mij helpen?
Goedendag, U zegt dat verwijderde berichten niet terug kunnen gehaald worden, maar gearchiveerde wel? Hoe komt dan dat justitie en politie dit ...
Goedendag, Is het mogelijk om alle Messenger-berichten in één keer te wissen? Ik hoor het graag.
Hallo goedemiddag, Is het mogelijk om verwijderd Messenger-gesprek terug te krijgen, in het geheel van iemand? Alvast bedankt.
Goedendag, Hoe moet je verwijderde berichten op Messenger terughalen? Dank.
Goedendag, Ik wil een verwijderde chat terug krijgen van Messenger die ik vanmiddag verwijderd heb hoe doe ik dat? Gr. Tamara
Hoe kan ik de Ccleaner sneller laten werken? Nu moet ik telkens op OK klikken en daarna gaat de cleaner weer verder met de volgende cleanronde. Ik...
Inernetcriminelen hebben Supremo op mijn laptop geïnstalleerd. Hoe kan ik dat met CCleaner verwijderen?
Hoe kan het dat ik een ander ip adres op mijn netwerk heb?
Ik kan niet meer inloggen op mijn Gmail-account. Ik heb al geprobeerd met certificatiecode maar het lukt niet. ik ben mijn paswoord vergeten en ka...
Hoe krijg ik een gedeelde, bewegende , video . Je hebt gedeelde videos die bewegen, en videos met een stilstaand beeld!!!!!!!
Ik wil mijn Google Chrome-navigatiegeschiedenis volledig verwijderen. Hoe kan ik dat doen?
Ik wil me graag uitschrijven bij CCM, maar ik krijg telkens de melding dat er technische problemen zijn. Het ga je goed!
Mijn man wil voor zijn eigen bedrijfje een website maken. Waar kan hij (goedkoop) een domeinnaam registreren? MVG John en Mieke
Hallo, Mijn vraag is wat kost het om mijn eigen website te laten hosten? Grtz, Marissa
Hoihoi wat is volgens jullie de beste Nederlandse hosting provider?? Ik hoor het graag :-) gr. Marije
Het lijkt me super leuk om een eigen website te maken. Waar online kan ik dit gratis doen? Soraya