Contacten telefoon komen op Facebook Messenger

Gesloten
Anoniemoje - Gewijzigd op 1 feb 2019 om 05:30
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 20 apr 2018 om 22:40
In mijn Messenger zie ik contacten online staan waar ik nooit (naar mijn weten) mee gechat heb, maar wel heb ik hun telefoonnummer in mijn contacten.

Is het zo dat je telefooncontacten ook automatisch in je lijst staan zonder dat je er ooit mee gechat hebt? Of kunnen ze alleen online in je Messenger te zien zijn als je ooit een gesprek heb gevoerd?

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
20 apr 2018 om 22:40
Beste Anoniemoje,

De contacten die je in je Facebook Messenger ziet staan heb je op een bepaald moment moeten accepteren. Vaak is het zo dat zodra je de app installeert en voor het eerst opent, dat apps zoals Facebook Messenger vragen of je de contacten van je telefoon wilt accepteren. Als je niet oplet en het accepteert, heeft Facebook Messenger toegang tot al je contacten.

Ik zal nog even onderzoeken of er een manier is om die specifieke contacten de verwijderen van Facebook Messenger, zonder dat je dat handmatig één voor één moet doen.

Met vriendelijke groet,
RoelCCM
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Word lid