Verwijderen meldingen en berichten van pinterest

Opgelost
Marian - 10 mei 2018 om 10:49
 geome - 11 jul 2018 om 06:56
Ik heb zoveel meldingen die ik graag wil verwijderen Hoe kan ik dit doen.

2 reacties

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
11 mei 2018 om 19:32
Beste Marian,

Je kunt via de instellingen van Pinterest bepalen welke meldingen je wilt of niet wilt ontvangen. Ga naar het menu (de drie puntjes boven aan in je scherm in Pinterest) Klik daar op Instellingen en scrol omlaag naar het Meldingen. Klik dan op Bewerken naast de optie Op Pinterest, E-mailmeldingen, of Pushmeldingen en kies de opties die jij wilt toepassen. Vergeet niet op Opslaan te klikken.

Met vriendelijke groet,
RoelCCM
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

9
Hallo,
Verwacht u een snel tegoed te krijgen? Veel mensen hebben geld nodig om allerlei projecten te financieren of hebben schulden, in feite bijna iedereen, om realistischer te zijn. Een lening kan u helpen! Dit is je kans om je wens te vervullen; Ik maak persoonlijke leningen, onroerendgoedleningen, autoleningen, credit buybacks en etc. met een rentepercentage van 2,05% en alles van 1.000 euro tot 500.000 euro.
Mijn e-mailadres is: ***@***
0
Hallo meneer, mevrouw
Wij zijn een groep professionals die financiële leningen verstrekken aan elke serieuze en solvabele persoon met een inkomstengenererende activiteit. We zijn bereid om u de lening te lenen die u wilt en voor een aflossingstermijn van maximaal 10 jaar tegen een nominaal vast tarief van 2%. We geven leningen aan mensen die overal in Europa en over de hele wereld wonen (Frankrijk, België, Zwitserland, Roemenië, Italië, Spanje, Canada, Portugal, Marshall Island .. .). Dus als u geïnteresseerd bent, neemt u dan alstublieft per e-mail contact met ons op voor meer informatie:
***@***
0
Word lid