Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Films op netflix niet te downloaden

Goedendag, heb een paar weken op proef netflix maar kan vaak een film niet downloaden ., dus dan helaas weer geen film te bekijken. waar kan...

Laatste antwoord op 3 okt. 2017 op
Bob Dijks

Dubbele bestanden

als ik een nieuwe map aanmaakt op de externe harde schijf maakt hij een copy op een partitie van mijn interne schijf. andersom doet hij hetzelfde, al...

Laatste antwoord op 27 sep. 2017 op
Bob Dijks

Bestanden uit drive naar back-up en sync verplaatsen?

Er gaat iets veranderen met Google Drive voor persoonlijk gebruik heb ik gezien. Kun je dan alleen nog via Back-up en Sync bestanden delen in 2018? M...

Laatste antwoord op 27 sep. 2017 op
Bob Dijks

Groep contactpersonen in hotmail/outlook

M'n vrouw werkt met outlook.com in vervanging van windows.live Een groep contactpersonen maken gaat moeilijk en soms niet. Ik maakte een testgroep ...

Laatste antwoord op 5 sep. 2017 op
Bob Dijks

Internet explorer in windows 10

Welke versie van Internet Explorer kan ik het beste gebruiken op mijn laptop met Windows 10?

Laatste antwoord op 4 sep. 2017 op
Bob Dijks

Downloaden

waae/hoe muziek downloaden

Laatste antwoord op 4 sep. 2017 op
Bob Dijks

Ik ben mijn snapchat-wachtwoord vergeten

Dus ik ben mijn snapchat wachtwoord vergeten maar mijn telefoonnummer is ook veranderd dus is kan deze methode niet gebruiken wat moet ik doen?

Laatste antwoord op 27 aug. 2017 op
Bob Dijks

Nickname pokémon go veranderen

ik wil graag mijn nickname veranderen

Laatste antwoord op 23 aug. 2017 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op whatsapp

Hallo, Ik weet dat ik onlangs geblokkeerd ben geweest door één contact . Zolang ik geblokkeerd werd verdween de profielfoto van deze persoon en kre...

Laatste antwoord op 23 aug. 2017 op
Bob Dijks

Afbeeldingen open van e-mail

 Opgelost

Ik geen pps afbeeldingen openen die via E-mail krijgt toe gestuurd. Wat is hier van de oorzaak Vriendelijke groeten Krijn Bakker

Laatste antwoord op 15 aug. 2017 op
Bob Dijks

Wachtwoord vergeten

 Opgelost

Hoe kan ik het email adres behouden en enkel mijn wachtwoord veranderen?

Laatste antwoord op 13 aug. 2017 op
Bob Dijks

Tomtom updaten

Goedendag, Kan ik mijn Tom Tom one updaten Configuratie: Windows / Internet Explorer 11.0

Laatste antwoord op 13 aug. 2017 op
Bob Dijks

Paint

 Opgelost

Hallo, ik heb Paint.net geïnstalleerd maar in het scherm is het uitvalmenu van de lagen niet te zien. Wel in de werkbalk. Het menu gereedschappen, kl...

Laatste antwoord op 13 aug. 2017 op
liesjes

Poptime

 Opgelost

Hallo forum, op het moment dat ik : poptime downloaden aanklikte kreeg ik de melding van mijn KPN beveiliging dat de site geblokkerd werd. Hij zou...

Laatste antwoord op 4 aug. 2017 op
Bob Dijks

Hoe werkt spotify?

Ik heb een Spotify account aangemaakt maar ik weet niet waar ik op moet drukken om muziek te luisteren.. Alvast bedankt!!

Laatste antwoord op 4 aug. 2017 op
Bob Dijks

Dell computer terugzetten naar fabrieksinstellingen

 Opgelost

Als men de link " Dell-computer terugzetten naar fabrieksinstellingen " aanklikt krijgt men een hele pagina over het wissen van de zoekgeschiedenis in...

Laatste antwoord op 23 jul. 2017 op
Bob Dijks

Snapchat account tijdelijk geblokkeerd

Mijn snapchat account is tijdelijk geblokkeerd, maar het duurt nu 3 dagen. Elke keer als ik wil inloggen staat er dat mijn account tijdelijk is geblok...

Laatste antwoord op 11 jul. 2017 op
Bob Dijks

Hoe maak ik in een hotmail.nl domein aan?

 Opgelost

Op mijn werk had iemand een verhuuraanvraag gedaan met een @hotmail.nl adres. Ik ben aan het zoeken geweest en weet inmiddels wel dat ze bestaan. Om t...

Laatste antwoord op 21 apr. 2020 op
Pieke

Hoe kan ik muziek downloaden

hoe kan ik het beste muziek downloden

Laatste antwoord op 20 jun. 2017 op
Bob Dijks

Opstartproblemen pc

Ik zet computer aan....caplocklampje flikkert...verder doet labtop niets. Kan ook computer niet meer normaal uitzetten. Wat nu

Laatste antwoord op 5 jun. 2017 op
Bob Dijks

Ik kan niet meer in snapchat

Goedendag, Sinds vanmorgen kan ik niet meer in mijn snapchat. Mijn wachtwoord klopt niet meer. Ik heb geen mailtje gekregen dat mijn wachtwoord is ...

Laatste antwoord op 30 mei 2017 op
Bob Dijks

Liefde

Hoe krijg ik het beste een vriendin

Laatste antwoord op 30 mei 2017 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op snapchat

hallo snapchat medewerkers, mijn snapchat is zomaar geblokeerd door jullie dit slaat natuurlijk nergens op al mijn reeks gaan weg en ik vind dit ni...

Laatste antwoord op 29 mei 2017 op
Bob Dijks

Pc opstarten duurt lang

 Opgelost

hallo ik ben pieter de vraag is deze heb sinds kort een pc aan geschafalles werkt ok behalve is ik hem op start duurt het een aantal minuten het ...

Laatste antwoord op 19 mei 2017 op
twinkel

Verkeerde geboortedatum ingevuld bij snapchat

Ik heb de verkeerde geboortedatum ingevuld. Hoe kan ik snapchat weer op mijn account openen?

Laatste antwoord op 14 mei 2017 op
Bob Dijks

Snapchat-account geblokkeerd om leeftijd

Mijn account is geblokkeerd omdat ik te jong ben. In een paar dagen ben ik oud genoeg. Wordt dan mijn account weer gedeblokkeerd?

Laatste antwoord op 14 mei 2017 op
Bob Dijks

Hoe open ik het gedownloade photoshop-programa aub?

hoe kan ik het photoshop programa openen aub

Laatste antwoord op 12 mei 2017 op
Bob Dijks

Ps4-controller licht knippert

Mijn playstation 4 controller knippert oranje licht continu terwijl die niet is aangesloten aan de usb. De controller wilt alleen verbinden met de ps4...

Laatste antwoord op 12 mei 2017 op
Bob Dijks

Snapchat-account is tijdelijk geblokkeerd wegens app van derden

Hallo mijn Snapchat-account is nu drie of vier dagen geleden geblokkeerd wegens het hebben van een app die aansluit op snapchat. Helaas duurt de blok ...

Laatste antwoord op 31 mei 2017 op
Erwinp

Permanent geblokkeerd op snapchat

 Opgelost

Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er dat mijn acco...

Laatste antwoord op 17 jun. 2023 op
0412

Adobe acrobat

Heb u een voor Windows 7 64bit

Laatste antwoord op 25 apr. 2017 op
Bob Dijks

Video van ipad op de pc zetten

hoe kan ik een video van een epad downloaden?

Laatste antwoord op 18 apr. 2017 op
Bob Dijks

Firefox is niet meer als standaard in te stellen op windows 10

 Opgelost

Ik kan in de nieuwe versie van Windows 10 Firefox niet meer als standaard browser instellen. In het menu voor instellen komt Firefox niet meer voor, h...

Laatste antwoord op 17 apr. 2017 op
Bob Dijks

Ongewenste emails blokkeren in de spam van gmail

Hoe kan ik de ongewenste mail die blijft kom in mijn spam van gmail blokeren?

Laatste antwoord op 10 apr. 2017 op
Bob Dijks

Gps signal not found in pokémon go

 Opgelost

er staat op pokemon gps signaal not found

Laatste antwoord op 10 apr. 2017 op
Bob Dijks

Facebook pagina ineens in het (waarschijnlijk) arabisch

Hallo, Sinds een aantal dagen is mijn Facebook pagina in het Arabisch, in ieder geval in een taal met tekens waar van rechts naar links wordt gelezen...

Laatste antwoord op 28 jul. 2023 op
Sander

Problemen verbinding ps4-controller

Hoi. Als ik mijn PS4-controller aansluit met de kabel van de PS4 doet hij het wel, maar als ik aan het spelen ben valt de verbinding soms uit en dat i...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Gsp-signaal 'not found' in pokémon go

Hallo, Pokemon Go heeft het op mijn mobiel altijd gedaan. Sinds een tijdje geeft het aan dat het gsp-signaal niet gevonden wordt. Hoe kan dit verbet...

Laatste antwoord op 3 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Pdf naar word converteren

Ik ben op zoek naar een echt blijvend gratis converteerprogramma van PDF naar Word. Wie heeft de ultime tip?

Laatste antwoord op 1 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Goedendag, Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar krijg de mail niet binnen. Configuratie: Configuratie: Windows 7 / Mozilla 11.0

Laatste antwoord op 1 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Fuedfraud verwijderen van de iphone

Goedendag, Hoe kan ik Feudfraud wissen van mijn mobiel telefoon. Liefs van...Philippine...

Laatste antwoord op 1 mrt. 2017 op
Bob Dijks

Utorrent downloaden voor windows 10

 Opgelost

Welke versie van U torrent kan ik downloaden voor Windows 10?

Laatste antwoord op 16 feb. 2017 op
Bob Dijks

Muziek naar smartphone

Als ik muziek overzet naar de smartphone neemt hij niet de album/songnaam mee of een hele verkeerde. \Weet iemand een oplossing/doe ik iets fout? Fr...

Laatste antwoord op 14 feb. 2017 op
Bob Dijks

Minecraft downloaden

CCM waar moet ik Minecraft downloaden want ik heb bij jullie site een account gemaakt maar waar moet ik het downloaden.

Laatste antwoord op 12 jan. 2017 op
Bob Dijks

E-mail ontvangen

 Opgelost

ik moet steeds op internet om mijn e-mailberichten te lezen. Is het mogelijk om rechtstreeks de e-mail op de computer te lezen. Bv.zoals vroeger met...

Laatste antwoord op 12 jan. 2017 op
Bob Dijks

Hoe verwijder je een spel op de xbox one?

Hoe verwijder je een spel op xbox one

Laatste antwoord op 3 jan. 2017 op
Bob Dijks

Snapchat-account geblokkeerd

 Opgelost

Kijk ik ben 16 en ik wou ins proberen op 11 jaar of dat werkte en nu is mijn snapchat geblokkeerd en nu weet ik niet wat ik moet of hoelanf het duurt ...

Laatste antwoord op 16 jan. 2019 op
hoceima

Gmail defenitief verwijderd is die toch terug te halen ?

ik heb enele dagen geleden mijn gmail perongeluk voorgoed verwijderd en nu wil ik hem met de benodigde mails die erin stonden herstellen is daty moge...

Laatste antwoord op 6 dec. 2016 op
Bob Dijks

Song downloader you tube

Instaleren song downlaoder you tube stagneert bij installatie Client Frofile. Graag uw hulp bvd Dickden Boer

Laatste antwoord op 30 nov. 2016 op
Bob Dijks

Ik ben het wachtwoord van mijn iphone vergeten

 Opgelost

Ik ben mijn iPhone wachtwoord vergeten

Laatste antwoord op 30 nov. 2016 op
Bob Dijks
Resultaten 601 - 650 van een totaal van 727
Word lid