Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Markeringen aanbrengen in pdf'jes

 Opgelost

ik heb een kleine computer maar om pdf's, documenten te lezen, ok. Niet altijd online. Toch frustreert me 1 ding: de pdf's zijn niet markeerbaar. Om...

Laatste antwoord op 9 dec. 2016 op
Boogje

Verloren bestanden

Hallo, Ik ben al mijn bestanden kwijt geraakt en nu heb ik dus per ongeluk mijn telefoon helemaal opnieuw ingesteld.. hier baal ik van !! Ik heb v...

Laatste antwoord op 3 okt. 2016 op
Bob Dijks

Google-foto's

 Opgelost

Google Foto's in Windows 10 installeren

Laatste antwoord op 28 aug. 2016 op
Anonieme gebruiker

Windows live mail

 Opgelost

Ik gebruik op dit moment Windows Live Mail 2012. Kan ik zonder problemen een Windows Live Mail 2015 of 2016 hierover heen installeren. Want ik zie dez...

Laatste antwoord op 28 aug. 2016 op
Bob Dijks

Facebook

ik heb een paar dagen terug mijn Facebook naam en mijn wachtwoord veranderd alleen nu geeft facebook aan als ik wil aan melden dat ik dat via de brows...

Laatste antwoord op 18 aug. 2016 op
Bob Dijks

Ps4

Mijn zoon heeft een 2e controller aangekocht voor zijn ps4 maar hij krijgt hem niet verbonden met de ps4. Hij blijft wit licht pinken vooraan. Ik heb ...

Laatste antwoord op 11 aug. 2016 op
Bob Dijks

Gmail mappen

Goedendag, Ben vandaag ineens al mijn email kwijt die ik in labels had opgeslagen, geen idee wat er is gebeurd. Alles weg, er zitten heel belangri...

Laatste antwoord op 4 aug. 2016 op
Bob Dijks

Foto's

Hoe kan ik foto's verwijderen die in Picasa opgeslagen zijn. Ik heb 220 foto's op mijn mobiele telefoon maar kan ze niet verwijderen omdat ze in Picas...

Laatste antwoord op 12 jul. 2016 op
Bob Dijks

Installatie adobe flash player mislukt

Ik ben al een hele tijd bezig om adobe flash player te installeren maar het lukt mij niet.Kan iemand mij helpen om dit wel voor elkaar te krijgen op e...

Laatste antwoord op 30 mei 2016 op
Bob Dijks

Is er nog antivirusbeveiliging nodig bij windows 10

 Opgelost

Zo ja voldoet een gratis programma en welke is het meest geschikt

Laatste antwoord op 30 mei 2016 op
Bob Dijks

Facebook account is gehackt

Mijn facebookaccount is gehackt De naam en wachtwoord is gewijzigd. Wat Kan ik eraan doen om mijn account terug te krijgen

Laatste antwoord op 5 mei 2016 op
Bob Dijks

Hulp bij het deblokkeren van mijn computer

 Opgelost

Hoe kan ik mijn computer deblokkeren? Jullie hulp is welkom.

Laatste antwoord op 26 apr. 2016 op
Bob Dijks

Persoonlijke gegevens : land

 Opgelost

Geachte Mevrouw/Mijnheer, Ik vestig er uw aandacht op dat ik in BERGIE woon en niet in BELGIQUE. Voor mij hoeft het verder niet meer. En toch, ...

Laatste antwoord op 22 apr. 2016 op
Bob Dijks

Imesh

 Opgelost

ik heb al jaren Imesh op de p.c. staan ..nu heb ik verleden week windows 10 opgeladen,en vanaf dat moment was mijn Imesh weg en staat er op de plek wa...

Laatste antwoord op 15 apr. 2016 op
lidatje

Adobe flash

 Opgelost

krijg adobe flash niet geinstalleerd

Laatste antwoord op 29 mrt. 2016 op
Bob Dijks

Na windows secu update van adobe flash player /?kbid=3144756

 Opgelost

Beste, Na de update van bovenvernoemde Ad. Flash Player /?kbid=3144756 en op Fbook zijnde slaat bij het aanklikken van sommige video's mijn scherm pl...

Laatste antwoord op 22 mrt. 2016 op
Rudy777

Live mail installeren

 Opgelost

ik heb net een nw. laptop, en wil graag live mail installeren, echter dit lukt. Als ik het voorgeinstallerde mailprogramma gebruik, mis ik heel veel m...

Laatste antwoord op 24 okt. 2016 op
lunar1

Windows10 hardware probleem

Na de upgrade van win7 naar win10 zijn mijn twee dvd drives niet meet te benaderen in Win10. de beide drives zijn wel zichtbaar in de bios. Gaarne ee...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2016 op
Bob Dijks

Pdf openen

 Opgelost

In welk programma kan ik een pdf, die per e-mail binnenkwam, openen?

Laatste antwoord op 7 mrt. 2016 op
Bob Dijks

Helpen met een acount maken voor snapchat

hallo goedendag ik ben ayah azzouz ik wil heel graag een acount aan maken voor snapchat wilt u mij helpen hele fijne dag verder Groetjees Ayah Azzouz

Laatste antwoord op 26 feb. 2016 op
Bob Dijks

Windows live mail installeren

 Opgelost

Hallo, ik kan wel windows live mail downloaden vanaf jullie scherm maar niet installeren, nu heb ik een pc die windows 10 heeft. werkt het daar dan ni...

Laatste antwoord op 3 feb. 2017 op
peelmans carl

Hoe kan ik mijn samsung galaxy bewerken via mijn laptop

 Opgelost

Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S6 bewerken via mijn laptop HP Envy

Laatste antwoord op 18 feb. 2016 op
Bob Dijks

Beeldschermresolutie klopt niet

Onze computer thuis heeft een raar beeldscherm, het is niet zoals die hoort te zijn. Het lijkt teveel in de breedte getrokken en is niet helemaal sche...

Laatste antwoord op 18 feb. 2016 op
Bob Dijks

Problemen scanner brother all in one printer

 Opgelost

na instal win 10 werkt de scanner van mijn Brother all in one printer niet meer alle opties heb ik uitgevoerd opnieuw installeren, alle software verwi...

Laatste antwoord op 13 jan. 2016 op
Bob Dijks

Ongewenste pop-ups

 Opgelost

ik krijg steeds reclame pop ups terwijl ik aan het zoeken ben in bv funda ed. heb alles al geprobeerd wat ik kan. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Laatste antwoord op 10 jan. 2016 op
Bob Dijks

Een samsung-account aanmaken

 Opgelost

Ik kan onmogelijk een Samsung account aanmaken heb geprobeerd met google chrome Firefox enkele jaren geleden had ik een account met een Samsung gal...

Laatste antwoord op 30 dec. 2015 op
Bob Dijks

Monitor blijft op power saving mode

me monitor gaat op power saving

Laatste antwoord op 28 dec. 2015 op
Bob Dijks

Veiligheid

 Opgelost

Geachte, CCM Hierbij wil ik u dank voor het inschrijven, ik heb een is dit een betaal account of is het gratis voor een bepaaldektijd, en de tweede...

Laatste antwoord op 28 dec. 2015 op
Bob Dijks

Picasa en windows 10

Begrijp ik nu goed dat Picasa niet te gebruiken is onder Windows 10??

Laatste antwoord op 13 dec. 2015 op
Bob Dijks

Wachtwoord vergeten snapchat

 Opgelost

Goedendag, Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account, maar als ik dan op 'wachtwoord vergeten?' klik dan krijg ik een of raar scherm waar ik ...

Laatste antwoord op 17 sep. 2016 op
Souhaillaaab

Downloads

 Opgelost

Beste mensen, Mijn zwager kan geen toegang meer krijgen tot zijn computer. Vanuit mijn computer heb ik de Hirens' boot cd gedownload. Althans, da...

Laatste antwoord op 23 nov. 2015 op
Bob Dijks

Mijn computer start niet meer op

hoi, ik kan mn pc niet meer opstarten.Ik krijg een melding van opstartherstel dat deze computer niet automatisch kan worden hersteld. En vervolgens ka...

Laatste antwoord op 22 nov. 2015 op
Bob Dijks

Wachtwoord vergeten

 Opgelost

Goedendag, Ik heb mijn snapchat wachtwoord vergeten kunt u mij heplpen? Bedankt Configuratie: iPhone / Safari 9.0

Laatste antwoord op 12 nov. 2015 op
Bob Dijks

Extra mailadres toevoegen

 Opgelost

Ik nog een mailadres die wil ik toevoegen. Hoe doe ik dat?

Laatste antwoord op 8 nov. 2015 op
Bob Dijks

Wachtwoord

 Opgelost

Goedendag, Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik dat herstellen?

Laatste antwoord op 28 okt. 2015 op
Bob Dijks

Windowsvista: harde schijf opnieuw indelen

Goedendag, De harde schijf van Acer 3100 bevat een C-deel dat bijna vol is een een D-deel dat ik helemaal leeg heb gemaakt. Ik wil het D- deel bij...

Laatste antwoord op 25 okt. 2015 op
Bob Dijks

Zweeds naar nederlands?

 Opgelost

Goedendag, Het hotmail-account van één van de vluchtelingen die ik begeleid, geeft alle teksten in het Zweeds. Dit account is ooit in Zweden aangema...

Laatste antwoord op 24 okt. 2015 op
anke

Handtekening in gmail

 Opgelost

Hoi ik ben nieuw op dit forum. Mijn vraag is als volgt: ik wil graag een digitale handtekening toevoegen aan mijn Gmail maar weet niet hoe. Graag jull...

Laatste antwoord op 20 okt. 2015 op
TimvandeHaven

Kan mijn account niet aanmaken

Goedenmiddag, Heb al verschillende malen geprobeerd om mijn account aan te maken, maar het lukt steeds niet. Mijn e-mail adres een paar keer gebr...

Laatste antwoord op 18 okt. 2015 op
Bob Dijks

Snapchat

 Opgelost

Gebruiken jullie Snapchat??? Steeds meer vrienden gebruiken het en ik ben heel benieuwd wat nou de voordelen zijn vergeleken met Whatsapp ... Bedan...

Laatste antwoord op 30 sep. 2015 op
Anonieme gebruiker

Bearshare

Bearshare gede-installeerd en wil het opnieuw installeren, maar dat lukt niet. Kan de webpagina niet vinden HTTP 404 Meest waar...

Laatste antwoord op 28 sep. 2015 op
Depcman

Kom niet in mijn skype account

 Opgelost

Ik heb al de hele dag problemen met Skype. Het inlog scherm loopt vast en ik kom niet in mijn account. Hebben meer mensen hier last van? Grtz. Sora...

Laatste antwoord op 22 sep. 2015 op
Techno-angel

Gezocht

 Opgelost

Goedendag, Wij zoeken Hartmud Mathemeier hij is gehuwd in de jaren 60 in Kampen in Nederland, heeft gewoond in of bij Essen Duitsland. Configu...

Laatste antwoord op 21 sep. 2015 op
Bob Dijks

Gezocht

 Opgelost

Wij zijn op zoek naar Hartmud Mathemeier hij is in de jaren 60 gehuwd in Kampen en later gaan wonen in of rond de stad Essen. Wie heeft informatie ove...

Laatste antwoord op 21 sep. 2015 op
Bob Dijks

Opvolger iphone 6

 Opgelost

Goedenavond, Meestal komt Apple elk jaar weer met een nieuwe telefoon. Volgens mij zou er dit keer een iPhone 6S gaan komen. Weet iemand wanneer di...

Laatste antwoord op 16 sep. 2015 op
Bob Dijks

Ook voor windows 8.1

Is 7zip open source ook geschikt voor Windows 8.1?

Laatste antwoord op 14 sep. 2015 op
Bob Dijks

Registreren

 Opgelost

Goedendag, ik heb geen facebook acount en jullie vragen om mijn e-Id, wat is dat?

Laatste antwoord op 11 sep. 2015 op
Bob Dijks

Wifi

Goedendag, ik heb net een nieuwe laptop gekocht. maar mijn onbaord wifi doet het niet. hij zegt steeds dat er iets uit geschakelt is maar kan het ...

Laatste antwoord op 10 sep. 2015 op
Bob Dijks

Kan windows 10 niet installeren 80240020

 Opgelost

Hoi ik heb een probleem ik kan Windows 10 niet installeren. Krijg telkens een melding met de volgende code 80240020. Help! Wat moet ik doen om dit ...

Laatste antwoord op 4 sep. 2015 op
Anonieme gebruiker

Goede nieuws app voor mijn ipad

 Opgelost

Ik heb van mijn zoons een ipad gekregen en zal graag een gratis en complete app installeren om lekker het nieuws mee te kunnen lezen. Houd me aanbe...

Laatste antwoord op 31 aug. 2015 op
Derksen63
Resultaten 651 - 700 van een totaal van 727
Word lid