Help me aub met mijn Snapchat

Gesloten
Halsamaan9 - Gewijzigd op 3 aug 2021 om 02:33
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 3 aug 2021 om 02:34
Ik heb mijn wachtwoord van mijn Snapchat-account vergeten en mijn telefoonnummer die ik had ingevoerd was mijn oude nummer en ik ben dat ook vergeten te herstellen en hetzelfde geldt voor mijn e-mail. Ik weet in hemelsnaam ook mijn e-mail die had ingevoerd niet meer. Aub help me mijn herinneringen met mijn familie zitten allemaal daar ik heb ook contact opgenomen met Snapchat maar ze reageren niet

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
3 aug 2021 om 02:34
Hallo,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

1
Word lid