Foto's bewerken met Google Foto's

Opgelost/Gesloten
Franciscolito Gepubliceerde berichten 5 Inschrijfdatum dinsdag 17 oktober 2017 Status Lid Laatste deelname 18 november 2017 - Gewijzigd op 18 okt 2017 om 05:38
 Franciscolito - 20 okt 2017 om 14:00
Ik probeer mijn foto's op Google-foto's te bewerken maar dat lukt me niet. Vroeger deed ik dat met Picasa maar ik heb dat programma niet meer op mijn PC. Nu krijg ik wel alle foto's te zien, zelfs van enkele jaren voordien, maar ik zie niets waarmee ik ze zou kunnen bewerken.
Ik gebruik Windows 7, Chrome als browser, heb een Gmail account en zou al heel blij zijn als ik met Google-foto's hetzelfde zou kunnen doen als vroeger met Picasa. Kan iemand mij helpen aub?



Bekijk ook:

3 reacties

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
19 okt 2017 om 03:10
Beste Franciscolito,

In deze How To kun je lezen hoe je foto's kunt bewerken in Google Foto's.

Laat ons weten of we je hiermee geholpen hebben!

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
0
Franciscolito
19 okt 2017 om 14:22
Bedankt Roel maar ik heb nog geen oplossing. Als ik Google-foto's open krijg ik wel een aantal foto's op mijn scherm en ik kan ook een nieuwe foto toevoegen, eventueel in een nieuw te maken map, maar ik zie geen icoontje voor bewerken. In het algemeen menu staat wel 'assistent' maar hieronder vind ik al evenmin iets dat op 'bewerken' lijkt.
0
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 21 okt 2017 om 03:24
Beste Franciscolito,

Misschien heb je dit al gedaan en werkt het even goed niet en is het logisch wat ik schrijf, maar je ziet het icoontje van bewerken pas als je de foto selecteert (opent). Op de zwarte achtergrond rechtsboven in het scherm krijg je dan het icoontje te zien tussen die van delen en zoomen.

Groet,
Roel CCM
0
Franciscolito
20 okt 2017 om 14:00
Dag Roel, nogmaals dank om mij te willen helpen. Alhoewel ik net hetzelfde doe als gisteren werkt het nu (gedeeltelijk) wél. Ik zie nu het icoontje en als ik er op klik krijg ik bijna hetzelfde als vroeger met Picasa. Maar echt goed werken doet het ook niet. Ik krijg veel minder foto's te zien dan gisteren en zelfs in een hele reeks die op dezelfde plaats en op dezelfde dag gemaakt zijn kan ik niet eens alle foto's openen. Dat is dus duidelijk iets dat bij Google zelf ligt en waar ook jij me geen raad zult bij kunnen geven.
Ik zal mijnheer Google eens op het matje roepen en dreigen dat hij mij als klant zou kunnen verliezen als hij dat niet vlug in orde brengt. Het zal dan wel rap allemaal goed functioneren.
Maar jou bedank ik in elk geval wel van harte voor de geboden hulp.
0
Word lid