Hardware Forum

Stel een vraag
Zoeken
Sluiten
1 - 50 van in totaal 65 resultaten
  • conflict met intenso memory case

Sinds enkele dagen ondervind mijn memory case van intenso comflicten, ik ontdekte dit nadat ik gisteravond nog even tv wilde kijken en op de intenso m...

Anja | Laatste reactie: Anja 13 mrt
    0 antwoorden
  • Externe harde schijf gebruik voor xbox Series s

Op de externe harde schijf staan al pc games op geïnstalleerd. Die worden verwijderd zodra ik de schijf formateer met xbxox series s.  Er is geen man...

FrenkieJong42 | Laatste reactie: FrenkieJong42 07 jan
    0 antwoorden
  • Controllers werken niet bij opstarten ps4 Gesloten

Goedendag, Hallo, Wij hebben een ps4 slim gekocht via marktplaats. Daar aangekomen hebben we de ps getest en alle 2 de ctrollers deden het. De ...

R.T | Laatste reactie: Bob Dijks 22 dec 2021
    1 antwoord
  • "WD my passport" ontgrendelen lukt niet; wachtwoord kwijt Gesloten

WD adviseert op erase te drukken, hiermee wordt de schijf gewist. Is er een andere optie? vriendelijke groet, DJ

djvansteenbr... | Laatste reactie: djvansteenbruggen 14 dec 2021
    0 antwoorden
  • externe WD harde schijf opent niet op chromebook Gesloten

Hallo, ik ben van windows overgestapt op chromebook maar nu kan ik mijn externe harde schijf van WD niet meer openen. Ik krijg de mededeling externe h...

Robert | Laatste reactie: Bob Dijks 15 nov 2021
    1 antwoord
  • "WD my passport" ontgrendelen werkt niet als ik de gegevens op uw site volg Gesloten

Als ik op erase druk, stelt het programma voor de schijf te wissen. Doe ik iets niet goed? ook heb ik WD utilities gedownload, dan gebeurt hetzelfd...

djccm | Laatste reactie: djccm 2 nov 2021
    0 antwoorden
  • WD externe schijf unlocken Gesloten

Beste, De methodes die in onderstaande link gebruikt worden, maakt de schijf weer bruikbaar maar eventuele Data op de schijf gaat hiermee verloren?...

Dirk | Laatste reactie: Bob Dijks 24 feb 2021
    1 antwoord
  • Mouse touchpad danst over beeldscherm Gesloten

Sinds een aantal weken ondervind ik hinder van mijn mouse touchpad Als ik bezig ben op de laptop danst de pijl Heen en weer en kan ik niets meer doe...

Colliespek | Laatste reactie: Bob Dijks 21 mei 2020
    3 antwoorden
  • Welke tekentablet met beeldscherm? Gesloten

Hallo allemaal! Even een vraagje aan iedereen die ervaring heeft met tekenen op tekentablets: Gebruiken jullie een tablet met een eigen beeldscher...

shanma67 | Laatste reactie: Bob Dijks 5 mrt 2020
    1 antwoord
  • Schijf formatteren in NTFS Opgelost

Hallo ik wil mijn schijf formatteren in NTFS, maar wat vul je in bij clustergrootte? Veel dank voor jullie snelle antwoord.

Arthur | Laatste reactie: Arthur 22 jan 2020
    2 antwoorden
  • Dvd/cd-brander werkt niet meer na upgrade Windows 7 naar 10. Gesloten

Het is al een tijdje terug deze upgrade maar ik begrijp dat het niet meer zichtbaar zijn van de brander op mijn Asus toch hieraan te wijten is. Nu zag...

nicobras | Laatste reactie: nicobras 7 nov 2019
    10 antwoorden
  • Mijn toetsenbord doet het niet meer Gesloten

Ik heb mijn toetsenbord even losgekoppeld en daarna weer aangekoppeld, computer reageerde toen niet meer op toetsaanslagen. Wat moet ik doen?

Carlaplas | Laatste reactie: Bob Dijks 25 mei 2019
    1 antwoord
  • Beeldscherm valt op zwart Gesloten

Mijn beeldscherm valt regelmatig op zwart, eerst flikkert hij een beetje en daarna weigert de computer iedere dienst. De stroom er af en weer erop hij...

Brain46 | Laatste reactie: Bob Dijks 17 mrt 2019
    1 antwoord
  • Mijn PS4-controllers doen het niet Opgelost/Gesloten

Goedendag, Ik zit met het probleem dat ik zelfs in veilige modus, geen verbinding krijg tussen PS4 en controller. Ik zit momenteel met het proble...

BrainKilla | Laatste reactie: Bob Dijks 8 jan 2019
    2 antwoorden
  • PS4-probleem: controller of console? Opgelost/Gesloten

Sinds een paar dagen lukt het niet meer om voorbij het scherm te geraken waar de console vraagt om op de PS-toets te drukken om verder te gaan. We dac...

G3r0n1m0206 | Laatste reactie: Bob Dijks 13 dec 2018
    3 antwoorden
  • PS4-controller reageert niet meer, en opnieuw registreren na reset lukt ook niet

Hallo, Onze PS4 is pas een tweetal maanden oud en de afgelopen weken gebeurt het regelmatig dat de PS-knop, waarmee je moet opstarten, niets meer d...

G3r0n1m0206 | Laatste reactie: Bob Dijks 10 dec 2018
    1 antwoord
  • Samsung Xpress M2022 maakt zwarte strepen Gesloten

Maakt na goed schoongemaakt nog zwarte strepen

L.Steffanie | Laatste reactie: L.Steffanie 6 nov 2018
    2 antwoorden
  • Ik wil mijn controler aanzetten maar hij valt uit. Gesloten

Goedendag, Ik wil mijn controller aanzetten maar hij valt uit. Wat moet ik doen? Het lichtje pinkt wel maar het gaat terug uit. Configuratie: A...

AkkeLintermans | Laatste reactie: AkkeLintermans 8 aug 2018
    2 antwoorden
  • Vacuümvorming vliegtuigvleugels Gesloten

Welke berekeningsmethode kan ik gebruiken om de onderdruk aan de bovenkant van een vliegtuigvleugel te kunnen berekenen?

hajos | Laatste reactie: Bob Dijks 3 aug 2018
    1 antwoord
  • Ik kan niet inloggen op Messenger op de pc Gesloten

hallo, ik probeer telkens Messenger op mijn pc in te loggen maar het lukt niet

Linka | Laatste reactie: Linka 31 jul 2018
    0 antwoorden
  • SD kaart niet meer leesbaar Gesloten

Er komt de melding : locatie is niet beschikbaar. Vervolgens zou moeten worden geformateerd. Maar dan raak ik alle foto's kwijt. Hoe kan ik de foto...

Tjerk1 | Laatste reactie: Bob Dijks 23 jul 2018
    1 antwoord
  • NTFS-partitie aanmaken in Ubuntu Gesloten

Op mijn harde schijf (1terrabyte)staat geen ntfs partitie meer. Hoe kan ik de schijf weer met ntfs krijgen zodat ik windows 8.1 kan installeren. Er ...

L.Booister | Laatste reactie: L.Booister 1 jun 2018
    2 antwoorden
  • Bluetooth inschakelen Gesloten

Graag Bluetooth inschakelen

chevy | Laatste reactie: Roel Blomsma 23 mrt 2018
    1 antwoord
  • Hoe krijg ik cam op skype aan het werken? Gesloten

waar cam drivers downloaden ?

RinusFransen | Laatste reactie: Bob Dijks 16 mrt 2018
    1 antwoord
  • op zoek naar printplaat voor WD WD6400AAKS Caviar SE16 - 65A7B0 Gesloten

deze printplaat heeft als referentie E03-A3-70171-01-1 en deed dienst als stroom- en datatoevoer voor deze externe harddisk. het heeft een uitgang met...

bernarmor | Laatste reactie: bernarmor 19 nov 2017
    0 antwoorden
  • Externe HD: opstart-usb windows 10 op gemaakt: data recup? Gesloten

Ik maakte een opstart USB voor windows 10. Hiervoor stak ik een USB in m’n laptop. Echter, ook m’n externe harde schijf zat nog op m’n laptop. Het onm...

Help_PC | Laatste reactie: Help_PC 6 nov 2017
    2 antwoorden
  • Externe dvd-drive werkt niet goed op Lenovo Gesloten

ik heb een lenovo legion y520 met windows 10 in huis uiteraard zonder cd drive. dus kocht ik een externe cd drive zodat ik de nieuwste games op de lap...

patrick | Laatste reactie: Bob Dijks 23 okt 2017
    1 antwoord
  • PSP-bestand loopt vast met BorderMania-filter Gesloten

gebruik filter border mania maar mijn psp bestand loopt vast

tooshendriks | Laatste reactie: Roel Blomsma 5 jul 2017
    1 antwoord
  • Opstartproblemen pc Gesloten

Ik zet computer aan....caplocklampje flikkert...verder doet labtop niets. Kan ook computer niet meer normaal uitzetten. Wat nu

Alphons | Laatste reactie: Bob Dijks 5 jun 2017
    1 antwoord
  • Ps4-controller licht knippert

Mijn playstation 4 controller knippert oranje licht continu terwijl die niet is aangesloten aan de usb. De controller wilt alleen verbinden met de ps4...

Oktayv | Laatste reactie: Bob Dijks 12 mei 2017
    1 antwoord
  • skype op meerdere telefoons Gesloten

Als ik Skype van 1 telefoon verwijder, verwijder ik het dan ook van andere telefoons of tablets?

Charles | Laatste reactie: Roel Blomsma 5 mei 2017
    1 antwoord
  • Na upgrade windows 10 diskdrive niet meer zichtbaar Gesloten

Goedendag, Ik heb een acer aspire 7551 laptop met windows 7 geupgrade naar windows 10. Nu is er geen diskdrive meer zichtbaar in de computer. Bij ...

gerrit1946 | Laatste reactie: Roel Blomsma 22 apr 2017
    1 antwoord
  • Mijn touchpad werkt niet meer (Asus) Gesloten

Dag, De touchpad van mijn Asus werkt niet meer en heb de drie stappen voor eventuele oplossing gevolgd, maar dat mocht niet baten. Iemand een ande...

JacobvanHoek | Laatste reactie: Roel Blomsma 5 apr 2017
    1 antwoord
  • Windows 10 herkent externe harde schijf niet meer

Goedendag, Ik zit met een probleem. Mijn laptop herkend één van mijn externe harde schijven niet meer. Nadat ik nog een externe harde schijf had aa...

Memysel | Laatste reactie: Roel Blomsma 31 mrt 2017
    1 antwoord
  • Problemen verbinding PS4-controller

Hoi. Als ik mijn PS4-controller aansluit met de kabel van de PS4 doet hij het wel, maar als ik aan het spelen ben valt de verbinding soms uit en dat i...

Renkoannema | Laatste reactie: Bob Dijks 7 mrt 2017
    1 antwoord
  • Leden CCM zoeken Gesloten

Hoe kan ik bestaande leden in CCM vinden?

flowertree | Laatste reactie: Derksen63 26 dec 2016
    1 antwoord
  • Low level formatteren Gesloten

Ik heb een computer die ik zou willen verkopen. Een computerzaak heeft mij voorgesteld mijn computer te low levelen. Dit om mijn gegevens en data te v...

Migi123 | Laatste reactie: Depcman 4 jun 2016
    1 antwoord
  • usb poorten niet zichtbaar Gesloten

na een herinstallatie windows 10 in aparaatbeheer geen usb poorten te zien wat is de oplossing in de vorige 10 wel voor de 3 keer opnieuw geinstaleer...

sietske | Laatste reactie: sietske 18 mei 2016
    0 antwoorden
  • Windows10 hardware probleem Gesloten

Na de upgrade van win7 naar win10 zijn mijn twee dvd drives niet meet te benaderen in Win10. de beide drives zijn wel zichtbaar in de bios. Gaarne ee...

raats1 | Laatste reactie: Bob Dijks 7 mrt 2016
    1 antwoord
  • Beeldschermresolutie klopt niet Gesloten

Onze computer thuis heeft een raar beeldscherm, het is niet zoals die hoort te zijn. Het lijkt teveel in de breedte getrokken en is niet helemaal sche...

maryy96 | Laatste reactie: Bob Dijks 18 feb 2016
    1 antwoord
  • Monitor blijft op power saving mode Gesloten

me monitor gaat op power saving

kije2 | Laatste reactie: Bob Dijks 28 dec 2015
    1 antwoord
  • Mijn laptop herkent de harde schijf niet meer Opgelost/Gesloten

Goedendag, Bij opstarten laptop wordt harde schijf niet gevonden. Ventilator werkt maar computer start niet op. Windows 10 is op de laptop geinsta...

Danny | Laatste reactie: applefan_amstelveen 14 dec 2015
    1 antwoord
  • Computer start niet meer volledig op Gesloten

Hallo, ik zit met het probleem dat mijn computer niet meer volledig opstart. Als ik hem aanzet springt hij onmiddellijk over op Windows foutherstel ...

TOONVDV | Laatste reactie: TimvandeHaven 8 dec 2015
    1 antwoord
  • Mijn computer start niet meer op Gesloten

hoi, ik kan mn pc niet meer opstarten.Ik krijg een melding van opstartherstel dat deze computer niet automatisch kan worden hersteld. En vervolgens ka...

petrovski1 | Laatste reactie: Bob Dijks 22 nov 2015
    3 antwoorden
  • formateren Gesloten

Goedendag, ik kan niet meer op fb dus zou ik graag alles formateren zodat alles gewist is en ik opnieuw kan instellen aub dank by voorbaat meuleme...

mugge mugge | Laatste reactie: mugge mugge 29 okt 2015
    0 antwoorden
  • windowsVista: harde schijf opnieuw indelen Gesloten

Goedendag, De harde schijf van Acer 3100 bevat een C-deel dat bijna vol is een een D-deel dat ik helemaal leeg heb gemaakt. Ik wil het D- deel bij...

H. Martini | Laatste reactie: Bob Dijks 25 okt 2015
    1 antwoord
  • blauw scherm bij booten vanaf Windows cd Gesloten

Goedendag, Mijn pc was kapot. Ik heb het moederbord vervangen, echter kan ik Windows 7 niet opnieuw installeren. Wanneer Windows vanaf cd gestart ...

Judith | Laatste reactie: Baloe 19 sep 2015
    1 antwoord
  • Alienware kopen, ja of nee? Opgelost/Gesloten

Ik ben een fervent gamer op de PC en ben heel benieuwd of het de moeite waard is om een systeem van Alienware aan te schaffen. Heb er namelijk hele ui...

Depcman | Laatste reactie: Depcman 23 aug 2015
    2 antwoorden
  • Apple watch gebriuiken met tatoeage Opgelost/Gesloten

Ik heb verhalen gehoord dat de Apple watch niet goed werkt bij mensen die op de zelfde arm een tattoo hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wi...

applefan_ams... | Laatste reactie: Techno-angel 10 aug 2015
    4 antwoorden
  • Hoe update ik audio drivers? Opgelost/Gesloten

Laatst wilde ik een spel spelen op de pc, en die gaf aan dat mijn audio niet meer compatibel is. Hoe kan ik de geluidsdrivers updaten? Joris Brakel

JorisBrakel | Laatste reactie: JorisBrakel 29 jun 2015
    2 antwoorden
Word lid