De discussies

Schijf formatteren in ntfs

 Opgelost

Hallo ik wil mijn schijf formatteren in NTFS, maar wat vul je in bij clustergrootte? Veel dank voor jullie snelle antwoord.

Laatste antwoord op 22 jan. 2020 op
Arthur

Mijn ps4-controllers doen het niet

 Opgelost

Goedendag, Ik zit met het probleem dat ik zelfs in veilige modus, geen verbinding krijg tussen PS4 en controller. Ik zit momenteel met het proble...

Laatste antwoord op 8 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ps4-probleem: controller of console?

 Opgelost

Sinds een paar dagen lukt het niet meer om voorbij het scherm te geraken waar de console vraagt om op de PS-toets te drukken om verder te gaan. We dac...

Laatste antwoord op 13 dec. 2018 op
Bob Dijks

Mijn laptop herkent de harde schijf niet meer

 Opgelost

Goedendag, Bij opstarten laptop wordt harde schijf niet gevonden. Ventilator werkt maar computer start niet op. Windows 10 is op de laptop geinsta...

Laatste antwoord op 14 dec. 2015 op
applefan_amstelveen

Alienware kopen, ja of nee?

 Opgelost

Ik ben een fervent gamer op de PC en ben heel benieuwd of het de moeite waard is om een systeem van Alienware aan te schaffen. Heb er namelijk hele ui...

Laatste antwoord op 23 aug. 2015 op
Depcman

Apple watch gebriuiken met tatoeage

 Opgelost

Ik heb verhalen gehoord dat de Apple watch niet goed werkt bij mensen die op de zelfde arm een tattoo hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wi...

Laatste antwoord op 10 aug. 2015 op
Techno-angel

Hoe update ik audio drivers?

 Opgelost

Laatst wilde ik een spel spelen op de pc, en die gaf aan dat mijn audio niet meer compatibel is. Hoe kan ik de geluidsdrivers updaten? Joris Brakel

Laatste antwoord op 29 jun. 2015 op
JorisBrakel

Oude xbox

 Opgelost

Hoi ik heb een probleem, hoe resett ik een oude Xbox uit 2001

Laatste antwoord op 27 jun. 2015 op
Joost19770505

Geluid van de pc werkt niet

 Opgelost

Sinds vorige week doet het geluid van de computer het niet. Hopelijk is hij niet kapot! Wat zou het probleem kunnen zijn? Soraya

Laatste antwoord op 26 jun. 2015 op
Eline Verhoef

Hoe formatteer ik de harde schijf van mijn pc?

 Opgelost

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht en wil nu graag mijn oude harde schijf volledig formatteren. Hoe werkt dat? Grtz, Marissa

Laatste antwoord op 17 jun. 2015 op
Anonieme gebruiker

Mijn pc is traag

 Opgelost

Mijn pc wordt met de dag trager. Ik heb het gevoel dat hij te vol staat met allemaal onnodige programma's en bestanden. Hoe kan ik mijn harde schijf o...

Laatste antwoord op 5 jun. 2015 op
Androidforlife

Taal toetsenbord wijzigen

 Opgelost

Laatst heb ik een Windows update uitgevoerd op mijn pc, en sindsdien is de taal van het toetsenbord aangepast naar engels. Waar in Windows kan ik dit ...

Laatste antwoord op 10 mei 2015 op
Anonieme gebruiker

Hoe maak ik mijn pc schoon?

 Opgelost

Ik heb sterk het gevoel dat mijn pc vol zit met stof etc. Wat is de beste manier om een computer schoon te maken? Joris Brakel

Laatste antwoord op 4 mei 2015 op
Androidforlife

Mijn muis is kapot

 Opgelost

Volgens mij doet mijn muis het niet meer. Is dit iets wat ze kunnen repareren of kan ik beter een nieuwe kopen? Soraya

Laatste antwoord op 22 apr. 2015 op
Vanvliet78
Resultaten 1 - 14 van een totaal van 14
Word lid