Computer start niet meer volledig op

Gesloten
TOONVDV - 5 dec 2015 om 12:08
TimvandeHaven Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum zondag 18 oktober 2015 Status Lid Laatste deelname 13 december 2015 - 8 dec 2015 om 19:45
Hallo,
ik zit met het probleem dat mijn computer niet meer volledig opstart.
Als ik hem aanzet springt hij onmiddellijk over op Windows foutherstel en dan kan ik kiezen tussen opstartherstel en windows normaal starten.
Als ik windows normaal starten kies start hij even op tot aan de vlag van windows en dan valt hij uit. Bij opstartherstel duurt het eeuwen en na die eeuw komt er gewoon een zwart scherm. Dus allebei manieren zonder succes, en F8 komt ook niet als ik hem indruk. Er flitst ook ineens een blauw scherm voorbij bij windows normaal starten.
Mijn vraag is: is er een manier om dit probleem op te lossen door middel van het gebruik van een USB stick en er een programma opzetten dat je computer onmiddellijk hersteld of zo?
Laat maar iets weten.
Toon

1 reactie

TimvandeHaven Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum zondag 18 oktober 2015 Status Lid Laatste deelname 13 december 2015
8 dec 2015 om 19:45
Welke versie van Windows gebruik je? Er bestaan verschillende herstel cd's en usb's, maar dat hangt af van je Windows. Ik hoop natuurlijk dat het probleem inmiddels al opgelost is!
0
Word lid