Ik kan Gmail-account niet openen

Opgelost
wenm Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum donderdag 16 maart 2017 Status Lid Laatste deelname 17 maart 2017 - Gewijzigd door RoelCCM op 16 mrt 2017 om 19:47
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 20 mrt 2017 om 12:44
Hallo

Ik heb een gmail-account en mijn wachtwoord weet ik niet meer. Als ik al de vragen die ze stellen oplos en de codes ingeef, komt er op het laatst telkens "Google herkent niet dat dit account van u is" te staan.

Iemand een idee om mij hier uit te helpen?
Zou graag het e-mailadres open krijgen is zeer belangrijk.

groetjes
Wen

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd door RoelCCM op 20 mrt 2017 om 11:40
Hallo Wen,

We hebben hier een How-To om je Gmail-account wachtwoord te herstellen: https://nl.ccm.net/faq/1662-zo-herstel-je-je-gmail-wachtwoord
Ik hoop dat het werkt! Succes!
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
wenm Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum donderdag 16 maart 2017 Status Lid Laatste deelname 17 maart 2017
17 mrt 2017 om 09:18
hallo Roel

Dit heb ik al gedaan. maar dat lukt ook niet.

grtj
0
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377 > wenm Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum donderdag 16 maart 2017 Status Lid Laatste deelname 17 maart 2017
20 mrt 2017 om 12:44
Hallo Wen,

Normaalgesproken kan je aangeven dat je je wachtwoord niet meer weet en dan krijg je na de vragen een code via een alternatief e-mailadres of als sms op je telefoon waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Ik begrijp dat je dat al geprobeerd hebt, maar doe het toch nog een keer en check even of de e-mail niet in je Spam-map van je alternatieve adres terecht is gekomen. Zo niet, dan zijn hier een aantal andere opties.

Misschien heb je op jouw computer iets te vaak geprobeerd in te loggen. Wis in dat geval je navigatiegeschiedenis en vergeet dan niet ook het hokje gebruikersnamen en wachtwoorden aan te vinken. Probeer daarna opnieuw alle stappen van Gmail. Klik meteen op help onder het inlogmenu en beantwoord de vragen.

Check ook of je je Gmail-account niet op een ander apparaat open hebt staan. Log dan uit en verwijder het account van alle telefoons en tablets.

Je kunt ook proberen via Google+ in te loggen. Ga dan naar www.google.nl en klik rechts boven in het scherm op inloggen. Via Google+ kun je dan naar je Gmail. Ik zou dan sowieso in Mijn account in het menu Inloggen en Beveiligen een nieuw wachtwoord aanmaken en de optie Authenticatie in twee stappen uitzetten. Daarna kun je uitloggen en weer opnieuw inloggen op Gmail.

Laat maar weten of het met een van deze stappen wel gelukt is.

Groetjes,
Het CCM-team
0
Word lid