Google Assistant verwijderen

Gepubliceerde berichten
1
Inschrijfdatum
zaterdag 15 september 2018
Laatste deelname
15 september 2018
-
Hoe verwijderen ik de spraak assistent op android 8 mobiel? Als ik een tekst wil ingeven in de goole zoekbalk krijg ik die spraak assistent, kan niet meer op het toetsenbord, vervelend dus.
heb bij instellingen al enkele dingen uitgeschakeld , onderbroken, maar steeds komt de melding oke google , tik en spreek enzo, dus hoe te verwijderen, ik ben een senior dus niet al teveel kennis met dit, naja, wie kan helpen, dank alvast.
Meer weergeven 

Jouw antwoord

2 antwoorden

Beste antwoord
Gepubliceerde berichten
325
Inschrijfdatum
vrijdag 3 april 2015
Status
Geverifieerde expert
Laatste deelname
19 december 2018
1
Bedankt
Beste flipjekast,

Kijk eens op deze officiële pagina van Google. Hier wordt uitgelegd hoe je de Google Assistant, ofwel 'Ok Google' kunt uitschakelen.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

Reageer op Bob Dijks's antwoord
0
Bedankt
dank voor reactie
ik heb bij instelling van google , op de officiële pagina én ingelogd,
dit gewijzigd, uitgeschakeld, het helpt echt niet, dus mijn vraag is : hoe >verwijder< ik de spraakassistent? op google kun je wel gesprekken verwijderen enzo, ik wil die assistent eraf, bovendien kan ik nu geen tekst invoeren om te zoeken , op de pagina zie ik ook geen contact formulier om te vragen, wel een engels-talig community, daar heb ik al gevraagd maar helaas geen reactie, naja, schijnbaar moeilijk iets en ik begin ervan te balen, dat google gedoe, en overweeg een ander besturingssysteem op de smart telefoon te hebben, deze ellende is voortgekomen na automatische update naar android8, heb ook al geprobeerd om met de fabrieksinstellingen naar oorspronkelijk android 6 terug te gaan, ha, dat gaat niet je krijgt domweg die 8.
Reageer op flipjekast's antwoord