Ik kan niet inloggen bij Snapchat op de iPhone

Snaptrip - Gewijzigd op 13 nov 2020 om 00:34
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 13 nov 2020 om 00:59
Goedendag,

Ik kan snapchat niet openen op mijn iPhone; op andere telefoons kan dit wel. Tevens kan ik via de site niet inloggen, want ik krijg de melding "gebruiker niet gevonden". Snap niet hoe dit kan want het account bestaat weldegelijk.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
13 nov 2020 om 00:59
Beste Snaptrip,

Dat is vreemd. Heb je al geprobeerd om te kijken of er niet toevallig een update beschikbaar is voor de iPhone-app van Snapchat? (Via de App Store) Ook zou je de app in zijn geheel van je telefoon kunnen verwijderen, om hem vervolgens opnieuw te installeren.

Als dit niet tot de oplossing leidt, kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM

1
Word lid