hoe kan ik een virrus het best weghaalen want ik heb er een op mijn computer
Mijn fb is gehackt , ben mijn ww vergeten, nieuw ww aangevraagd, via mail gekregen. Krijg nu steeds te zien: probeert t later op ieuw , is te vaak gep...
Hallo Ik heb een gmail-account en mijn wachtwoord weet ik niet meer. Als ik al de vragen die ze stellen oplos en de codes ingeef, komt er op het l...
Ik heb nu een betaalde versie van Trend Micro op 3 apparaten draaien en op een oude laptop met windows 7 draait een gratis versie van Avast. Ik moet b...
Zo ja voldoet een gratis programma en welke is het meest geschikt
Ik zit met een probleem, als ik internet op mn telefoon krijg ik de hele tijd een pop up en die krijg ik niet weg... Pop up blokkering staat aan, maar...
Geachte, CCM Hierbij wil ik u dank voor het inschrijven, ik heb een is dit een betaal account of is het gratis voor een bepaaldektijd, en de tweede...
Sinds gisteren heb ik volgens mij een virus op de computer. Telkens als ik internet open is de startpagina safefinder.com en openen er de hele tijd au...
Hoi ik heb telkens zoveel last van pop-ups als ik op internet zit. Wat kan ik installeren om dit te blokkeren. Grtz. Marissa
Hallo weet iemand waar ik een gratis nederlandstalige virusscanner kan downloaden? bvd, gerrit