Facebook gehackt

Opgelost/Gesloten
koen vandercappellen - 20 aug 2015 om 12:09
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 20 aug 2015 om 18:04
Goeiedag,


Sinds gisteren avond is mijn account gehact en verwijderd. Kunnen jullie mij helpen aub
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
20 aug 2015 om 18:04
Beste Koen,

Wat vervelend dat je account gehackt is. Wat je zou kunnen proberen is om via deze link naar het helpcentrum van Facebook te gaan.

Vervolgens klik je op de optie Ik geloof dat mijn account is gehackt of iemand het gebruikt zonder mijn toestemming</bold. Klik daarna op <bold>account beveiligen.

Facebook zal je nu vragen om je wachtwoord in te voeren. Als je huidige wachtwoord niet meer werkt, klik je op Wachtwoord vergeten? en kies je voor Stuur me een e-mail met een link om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Facebook stuurt je dan een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Je verwijderde account zou je op die manier opnieuw moeten kunnen activeren.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid