Kom niet op mijn account

Gesloten
IsmailAlkoc - 4 apr 2022 om 17:14
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 9 mei 2022 om 22:59
Ik krijg steeds de melding , dat ik niet eens ben met de beoordeling??
Kan daar door niet op mijn account en kan er niets mee.
En ze denken dat ik minder jarig ben heb al vanaf begin al een facebook account .

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
9 mei 2022 om 22:59
Hallo,

Het lijkt erop dat jouw account nog steeds ergens in het beoordelingsproces zit.

Nu, wat betreft hoe lang Facebook erover doet om een account daadwerkelijk te beoordelen ... het hangt ervan af. Er is geen vaste tijdslimiet of tijdsbestek voor de Facebook-review. Sommige gebruikers merken misschien dat hun Facebook-account binnen een paar uur of dagen relatief snel wordt hersteld, anderen vinden dat hun account veel langer duurt, zoals een paar weken of zelfs maanden, en helaas kunnen andere gebruikers voor onbepaalde tijd wachten, met Facebook uiteindelijk niet een account deblokkeren. Een typisch tijdsbestek is overal van 48 uur tot 45 dagen.

Hopelijk zal er voor jouw account spoedig een oplossing zijn.

Groetjes,
1
Word lid