Mijn account op Snapchat is geblokkeerd

Gesloten
Ladyromayssa - Gewijzigd op 18 jan 2021 om 18:58
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 18 jan 2021 om 19:07
Hallo,

Mijn account is permanent geblokkeerd. En kan hem niet meer terug krijgen. Alleen zou ik hem graag terug willen.

Dit moet een misverstand zijn waardoor ik geblokkeerd ben. Hopelijk kunnen jullie mij toch nog helpen!

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
18 jan 2021 om 19:07
Beste Ladyromayssa,

Omdat wij een onafhankelijk platform zijn dat niet aan Snapchat gerelateerd is, kunnen wij je helaas niet helpen bij het deblokkeren van je account.

Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Indien dat niet helpt, is het de moeite waard om contact op te nemen met Snapchat. Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Als je geen reactie krijgt van Snapchat, denk ik dat je het beste kunt proberen om een nieuw Snapchat-account moeten aan te maken met een ander alternatief e-mailadres.

Groetjes,

Bob
1
Word lid
Bekijk ook