Bluetooth naam laptop wijzigen

Gesloten
Lot1960 - 4 dec 2020 om 08:31
 Lot1960 - 7 dec 2020 om 18:10
Ik wil de bluetoothnaam van mijn laptop wijzigen. Nu lees ik overal dat de bluetoothnaam hetzelfde is als de laptopnaam, maar dat is - in ieder geval bij mij - niet zo.

Hoe verander ik de bluetoothnaam van mijn (Huawei) laptop?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
7 dec 2020 om 17:55
Beste Lot1960,

Het klopt inderdaad dat de bluetoothnaam van laptops normaal gesproken hetzelfde is als de naam die in Windows aan de laptop is toegekend. Het zou kunnen dat dit in het geval van Hauwei anders is, maar ik heb daar op andere sites en fora niets over kunnen vinden.

Heb je al geprobeerd om de naam van je laptop handmatig in Windows 10 te wijzigen. Wellicht dat dit dan toch effect op de bluetoothnaam heeft?

Je kunt dit doen door achtereenvolgens naar Instellingen > Systeem en vervolgens in het menu aan de linkerkant naar Info te gaan.



Mocht dit niet helpen, dan zou het een goed idee kunnen zijn om jouw vraag direct op het officiële Hauwei-forum te stellen.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Hartelijk dank! Ik heb inderdaad de naam van de laptop gewijzigd, maar dat werkte niet. Ik ga mijn vraag op het Huaweiforum stellen, goede tip.

Groetjes,

Lot
0
Word lid