Google Assistant uitschakelen

Gesloten
Schietmijmaarlek Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum dinsdag 31 december 2019 Status Lid Laatste deelname 31 december 2019 - Gewijzigd op 1 jan 2020 om 18:08
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 1 jan 2020 om 18:10
Beste,

Mijn internetbrowser wordt nu al enkele uren door de Google Assistent gegijzeld: iedere tweede toets die ik druk krijg ik de assistent in beeld. Als ik de assistent uitschakelt krijg ik naar het lijkt nog frequenter de pop-up dat de assistent voor me klaar staat.

Ik krijg in het feedback veld niet eens een fatsoenlijk bericht getypt (hier gaat 't redelijk). Het meest akelige is dat ik via mijn hoofdtelefoon een switch signaal hoor als de assistent op het punt staat tevoorschijn te komen.

Dit slaat toch nergens op?

Help...

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
1 jan 2020 om 18:10
Beste Schietmijmaarlek,

Dat klinkt inderdaad heel vervelend. Om je beter je kunnen helpen met het antwoord op je vraag, zou het fijn zijn als je ons kunt laten weten op welk apparaat dit probleem zich voordoet. Is dat op een Windows-computer? Of op een smartphone of tablet die op Android draait?

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid