Mijn internet is traag

Opgelost/Gesloten
Techno-angel Gepubliceerde berichten 29 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 22 september 2015 - 25 jun 2015 om 02:01
Depcman Gepubliceerde berichten 45 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 19 december 2016 - 30 jun 2015 om 10:15
Help mijn internet is echt super traag, soms worden websites niet eens helemaal goed geladen. Ik heb volgens mij een verbinding van het merk ziggo.

Wat kan ik hier aan doen?

Soraya
Bekijk ook:

1 reactie

Depcman Gepubliceerde berichten 45 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 19 december 2016 12
30 jun 2015 om 10:15
Hoi Soraya,

Traag internet kan verschillende oorzaken hebben. Voordat je contact opneemt met de klantenservice van Ziggo zou ik de volgende dingen nagaan:

1) Is je computer bijgewerkt? (Denk aan hardware device drivers en software updates)
2) Check of je last hebt van virussen of spyware, vooral laatstgenoemde kan je internet aanzienlijk vertragen.
3) Gebruik je een browser toolbar? Ook deze kan je internetsnelheid vertragen, mijn advies is dus om deze te verwijderen.
4) Hoeveel mensen maken er bij jou thuis gebruik van je internet? Houd er rekening mee dat downloaden ook je internet zal vertragen.

Mocht bovenstaande niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met je internetprovider. Indien dit Ziggo is kun je bellen naar: 0900-0730

Succes, ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Gr. Depcman
0
Word lid