Synchroniseren mappen

Gesloten
klates Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum dinsdag 1 mei 2018 Status Lid Laatste deelname 1 mei 2018 - Gewijzigd op 8 jan 2019 om 05:27
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 2 mei 2018 om 03:46
Hallo allemaal ik ontvang een foutbericht op mijn Gmail-account "Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via mijn Gmail-account --------@gmail.com Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of Internet Provider ISP als u dit bericht blijft ontvangen wat het geval is?

Ik hoor graag van u wat ik hier aan moet doen of welke stappen ik moet ondernemen om dit op te lossen.

BVD kw

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 2 mei 2018 om 03:48
Goedenavond,

Vaak als je de browsegeschiedenis volledig wist, zal de informatie in the cache van websites die je hebt bezocht ook gewist worden. Deze informatie is bedoeld om het navigeren op een bepaalde website sneller te maken, maar soms leidt het tot problemen, waardoor je niet meer kan inloggen of jouw account niet meer kunt gebruiken.

Hier lees je hoe je je browsegeschiedenis kunt verwijderen. Zorg er ook voor dat je de Gmail-website niet open hebt staan als je je geschiedenis wist.

Laat ons weten of het gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
1
Word lid