jalinavanloo
Gepubliceerde berichten1Inschrijfdatumvrijdag 2 maart 2018StatusLidLaatste deelname 2 maart 2018
-
Gewijzigd op 2 mrt 2018 om 19:23
Bob Dijks
Gepubliceerde berichten1474Inschrijfdatumvrijdag 3 april 2015StatusBeheerderLaatste deelname31 augustus 2022
-
5 mrt 2018 om 10:23
Hallo
Ik ben gebruiker van een IPhone 6 en ik heb dus ook een Apple- account. Hiervoor heb je een email en wachtwoord nodig. Mijn IPhone vraagt om de zoveel tijd mijn wachtwoord in te voeren voor update's , elke keer ik dit doe krijg ik de melding - wachtwoord onjuist- en dan moet ik een nieuw wachtwoord instellen. Ik hebb het afgelopen jaar al een 10-tal keren mijn wachtwoord opnieuw moetn instellen om dat het telkens ' onjuist' is .
Hoe kan ik dit oplossen ? Ik weet namelijk niet meer wat ik moet instellen en in de Apple winkel kunnen ze me ook niet helpen.
Bob Dijks
Gepubliceerde berichten1474Inschrijfdatumvrijdag 3 april 2015StatusBeheerderLaatste deelname31 augustus 20227.802 5 mrt 2018 om 10:23
Beste Jalina,
Dit probleem heb ik eerder voorbij zien komen en de oplossing ervoor is per situatie weer verschillend. Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met het support-team van Apple. Als je naar deze pagina gaat, kun je je gegevens en telefoonnummer achterlaten en wordt je binnen een paar minuten door een medewerker van Apple teruggebeld.