Geblokkeerd op Snapchat

maisam - Gewijzigd door RoelCCM op 20 mrt 2017 om 11:12
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 20 mrt 2017 om 11:26
Hallo,

Ik heb laatst per ongeluk 2005 opgeschreven in Snapchat maar toen werd ik geblokkeerd en stond er dat ik permanent geblokkeerd was. Help!

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
20 mrt 2017 om 11:26
Beste maisam,

Het lijkt erop dat je in het vakje geboortejaar '2005' hebt ingevuld. Snapchat is een app voor mensen van 13 jaar en ouder. Wat kun je doen.
1) Eerst moet je je account verwijderen of uitloggen. Voor het verwijderen van je account ga je naar www.snapchat.com/a/delete_account. Maar dan moet je wel eerst inloggen.
2) Kan je niet in- of uitloggen dan moet je de app verwijderen van je telefoon of tablet en het opnieuw downloaden. Waarschijnlijk zal je met een ander e-mailadres een nieuw account moeten aanmaken.
3) Als je nog geen 13 bent kun je sinds kort de Snapkidz-modus installeren. Op het moment dat je een nieuwe account op Snapchat aanmaakt en je leeftijd aangeeft gebeurt dat automatisch. Je kunt dan helaas geen contacten toevoegen of snaps delen.

Laat ons weten of je met deze informatie geholpen bent!.

Met vriendelijke groet,
Het CCM-team
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Word lid