MIjn mobiel werd gestolen en ik ken geen enkel wachtwoord meer

Gesloten
Lydia - Gewijzigd op 10 nov 2020 om 02:52
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 10 nov 2020 om 03:06
Hoe kan ik weer op mijn accounts zonder mijn wachtwoorden en mijn oud mobiel nummer is gedeactiveerd en heb een nieuw gsm-nummer.

Mvg,

Lydia

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
10 nov 2020 om 03:06
Beste Lydia,

Allereerst natuurlijk heel vervelend om te horen dat je telefoon gestolen is. Het is erg lastig om de accounts weer te herstellen, zonder te weten wat het wachtwoord was van die accounts. Waar de meeste profielen en accounts een sms sturen naar het geregistreerde telefoonnummer. Dat is nu echter onmogelijk omdat je van nummer bent verwisseld. Sommige accounts zijn echter op andere manieren te herstellen, bijvoorbeeld door een aantal beveiligingsvragen te beantwoorden.

Zou je ons kunnen laten weten welke accounts je graag zou willen herstellen? Wellicht kunnen wij dan aangeven of dit wél of niet mogelijk is, en ook helpen met de eventuele uitleg.

Groetjes,

Bob
CCM


0
Word lid