Kan installatiepakket niet openen

Gesloten
clemio Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum zondag 21 april 2019 Status Lid Laatste deelname 1 april 2020 - Gewijzigd op 1 apr 2020 om 17:40
 clemio - 3 apr 2020 om 10:02
Als ik iets wil downloaden krijg ik steeds de melding: kan installatiepakket niet openen. Controleer of pakket bestaat en of u toegang heeft , is het een geldig Windows Installer pakket?

Vele malen getracht om te downloaden, verwijderd en opnieuw, helaas lukt het niet, wat kan ik doen? Onjuiste instellingen misschien?

Ik gebruik Windows 10.

Dank & groet voor een oplossing.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
1 apr 2020 om 17:56
Beste clemio,

Zelf heb ik geen directe ervaring met dit probleem, maar naar een beetje te hebben gezocht op Google kom ik op de volgende mogelijke stappen uit:

- Als je pc een virusscanner heeft, probeer dan eerst een (volledige) virusscan uit te voeren.
- Zet vervolgens de virusscanner tijdelijk uit en probeer je programma opnieuw te installeren. Als dat gelukt is, kun je daarna het virusprogramma weer aanzetten.
- Als bovenstaande stappen niet de oplossing bieden. Controleer dan via Windows Update of jouw installatie van Windows volledig actueel is.

Hopelijk lukt het je hiermee om weer programma's te kunnen downloaden en installeren.

Groetjes,

Bob
CCM


0
Beste Bob
ik heb alles geprobeerd, met andere browser, met en zonder virusscanner etc, iedere keer lukt het niet,W10 is bijgewerkt etc. gisteren zelfs noodzakelijke download onmogelijk (EpsonPrinter),
ik gebruik Mozilla, weet het niet meer, hoe kom ik in contact met Microsoft/Windows? nergens een oplossing...naja ik ben maar een amateur.
0
Word lid