Office programma's werken niet na slaapstand Avast

Gesloten
LIBBYLORELEI Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum dinsdag 27 februari 2018 Status Lid Laatste deelname 27 februari 2018 - Gewijzigd op 16 jan 2019 om 05:09
BWMaassluis Gepubliceerde berichten 8 Inschrijfdatum vrijdag 23 maart 2018 Status Lid Laatste deelname 19 juni 2018 - 25 mrt 2018 om 08:08
Hallo allemaal,

Ben een nieuw lid, heb weinig digitale kennis en zit met het volgende probleem:

Ik heb een abonnement op Office-toepassingen uit de 'cloud'. Die hebben tot nu toe prima gefunctioneerd. Had ze via en op advies van Avast in de 'slaapmodus' staan.

Na wat problemen met m'n PC heb ik Avast 'Clean Up-premium' er overheen laten gaan en sindsdien werken de Office toepassingen niet meer, terwijl ze nog wel in het configuratiescherm zichtbaar zijn. Heeft iemand misschien een tip hoe ik ze weer tot leven kan wekken, c.q. uit hun slaap kan halen?

Alvast dank voor de te nemen moeite.

1 reactie

BWMaassluis Gepubliceerde berichten 8 Inschrijfdatum vrijdag 23 maart 2018 Status Lid Laatste deelname 19 juni 2018 2
Gewijzigd op 16 jan 2019 om 05:10
Dit heb ik zelf ook meegemaakt.

Wat ik toen gedaan heb, is het volgende:

In het programma waar in je ze in Slaapstand zet staat onderin welke programma's er in slaapstand staan.

Als je daarop klikt komen deze tevoorschijn en zijn ze heel eenvoudig weer uit de slaapstand te halen.

Succes ik hoop dat het je lukt.
0
Word lid