Office programma's werken niet na slaapstand Avast

LIBBYLORELEI 1 Gepubliceerde berichten dinsdag 27 februari 2018Inschrijfdatum 27 februari 2018 Laatste deelname - 27 feb 2018 om 09:48 - Laatste reactie: BWMaassluis 7 Gepubliceerde berichten vrijdag 23 maart 2018Inschrijfdatum 6 april 2018 Laatste deelname
- 25 mrt 2018 om 08:08
Hallo allemaal,
Ben een nieuw lid, heb weinig digitale kennis en zit met het volgende probleem:
Ik heb een abonnement op Office-toepassingen uit de 'cloud'. Die hebben tot nu toe prima gefunctioneerd. Had ze via en op advies van Avast in de 'slaapmodus' staan.
Na wat problemen met m'n PC heb ik Avast 'Clean Up-premium' er overheen laten gaan en sindsdien werken de Offfice toepassingen niet meer, terwijl ze nog wel in het configuratiescherm zichtbaar zijn. Heeft iemand misschien een tip hoe ik ze weer tot leven kan wekken, c.q. uit hun slaap kan halen?

alvast dank voor de te nemen moeite.
Meer weergeven 

Jouw antwoord

1 antwoord

BWMaassluis 7 Gepubliceerde berichten vrijdag 23 maart 2018Inschrijfdatum 6 april 2018 Laatste deelname - 25 mrt 2018 om 08:08
0
Nuttig
Ik werk zelf ook mee gemaakt.
wat ik toen gedaan heb, is het volgende.
in het programma waar in je ze in Slaapstand zet staat onderin welke programma's er in slaapstand staan.
als je daar op klikt komen deze tevoorschijn en zijn ze heel eenvoudig weer uit de slaapstand te halen.
Reageer op BWMaassluis's antwoord