Laden Gmail blijft hangen

Opgelost/Gesloten
Kees - Gewijzigd op 16 jan 2019 om 04:28
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 22 jan 2018 om 18:23
Als ik wil inloggen bij Gmail, loopt de blauwe balk voor viervijfde vol en stopt dan. Elke keer als ik het opnieuw probeer krijg ik meteen die blauwe balk.

Wat moet ik doen?

Mvg

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 19 mrt 2019 om 05:38
Beste Kees,

Het lijkt erop dat er iets vastloopt via de browser op je computer. Je kunt de volgende dingen proberen:

1) Probeer op een ander apparaat in te loggen om te kijken of Gmail daar wel functioneert. Misschien moet je even daar even kijken of je je wachtwoord kunt aanpassen en of je bepaalde functies, zoals Labels kunt uitschakkelen, als je die aan hebt staan.

2) Ga naar een willekeurige pagina op het internet (niet Gmail) en wis je browsergeschiedenis volledig. Afhankelijk van je browser krijg je de optie om een dag, een week, een maand, of alles te wissen. Kies voor die laatste.

3) Check of je een recente versie van je browser hebt. Mocht dat niet zo zijn, download dan de nieuwste versie. Soms kunnen oude versies de functies van Gmail niet meer aan.

Laat ons weten of het hiermee gelukt is!

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
1
Word lid