Snapchat accounts worden standaard geblokeerd

Gesloten
Danivdgaast0514 - Gewijzigd op 17 dec 2020 om 05:45
 Omar.sdk - 31 okt 2021 om 20:34
Goedendag,

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en ik wou gaan inloggen op snap en werd automatisch uitgelogd en toen was mijn account permanent verwijderd. Dus ik wou een nieuwe account maken en die werd ook meteen geblokkeerd. Elk account dat ik nieuw aanmaak word direct permanent verwijderd terwijl ik niks heb gedaan.

Wie kan mij hiermee helpen?
Bekijk ook:

3 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
17 dec 2020 om 05:46
Beste Danivdgaast0514,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Voor het antwoord op je vraag, kun je het beste direct bij Snapchat terecht.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM

0
Hallo,
Heeft u al een oplossing gevonden? Ik heb dit op dit moment ook, en in ben naar telefoonwinkel gegaan. Misschien dat het lag aan mijn telefoon, want via mijn oude telefoon kan ik wel op Snapchat. Het kan zijn dat u iets hebt gedaan met uw snapchat, wat snapchat niet accepteert en ook uw snapchat heeft geblokkeerd op uw IP adres. Elke telefoon heeft natuurlijk een ip adres, en als u wel via een ander toestel kan inloggen, maar niet via uw eigen toestel. Ligt het aan uw ip adres, en kunt u helaas nooit op uw snapchat, op uw toestel waar het telkens mee wordt geblokkeerd..

Is het bij u wel opgelost, zo ja hoe?
0
Ik heb dit zelfde probleem. Heeft u het probleem al kunnen verhelpen?
0
Word lid