Als ik verticaal zoeken toepas en in de formule aangeef dat een leeg vakje ook leeg moet worden weergegeven, dan wordt een 0 ook als leeg weergegeven....
Graag hulp bij het volgende: Gisteren heb ik via Avast een gratis upgrade naar Premium genomen en toen werd geadviseerd enkele programma's in slaap...
Ik wil de inhoudsopgave maken aangepast aan mijn wensen. 1. Ik gebruik 4 niveaus en wil niet bij alle niveaus paginanummering vermelden. 2. De lan...
Hoi, hoe verwijder ik die advertenties op mijn Outlook.com. De advertenties staan nu onderaan mijn mails, en ik kan ze niet meer helemaal lezen. Hoe v...
Hallo, ik kan wel windows live mail downloaden vanaf jullie scherm maar niet installeren, nu heb ik een pc die windows 10 heeft. werkt het daar dan ni...
Goedendag, Moet ik de oude skype installatie verwijderen ?? voor ik een nieuwe Skype installeer ?? Configuratie: Windows 7 / Mozilla 11.0
Hi, Is hier iemand die goed is met Xcel ?? Het werken met Functies in Xcel ?
ik heb office 2007 en kan niet meer doen want ik moet een productie code in geven en ik weet die niet . hoe moet ik die veranderen
Eigenlijk gebruik ik word nooit zo vaak maar ik moet nu een artikel schrijven voor school. Hoe kan ik de spellings controle aanzetten? Grtz, Mar...
Weet iemand hoe ik een worddoc. als pdf kan opslaan? gr. Marieke