Usb-stick niet zichtbaar op Mac

City - Gewijzigd op 26 feb 2020 om 06:13
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 26 feb 2020 om 06:18
Sinds geruime tijd wordt te pas en te onpas een usb-stick of andere hardware(Garmin 1000) niet herkend op de map in :locaties.

Hij is wel benaderbaar (Garmin bv) en bij het verwijderen op de onconventionele manier krijg ik ook de melding dat ik eea niet correct afgesloten heb. Aansluiten stick of anderzijds gaat via hub. Heeft dit misschien te maken met usb versie 2 of 3 oid?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
26 feb 2020 om 06:18
Beste City,

Zelf heb ik geen Mac, dus ik kan wat dat betreft niet met je 'meekijken', maar wellicht is het de moeite waard om eens op deze pagina op de Apple-site te kijken. Wellicht heeft het inderdaad te maken met de verschillende usb-types (2.0, 3.0 etc.).

Ook op YouTube zijn er vaak handige instructiefilmpjes te vinden voor dit soort technische problemen. Als je daarbij in het Engels zoekt, is de kans trouwens veel groter dat je een video tegenkomt waarbij de oplossing voor jouw probleem aan bod komt.

Groetjes,

Bob
CCM


1
Word lid