Gmail-adres aangemaakt voor 'n vriend via mijn pc

Gesloten
Ditosja Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 30 maart 2018 Status Lid Laatste deelname 30 maart 2018 - Gewijzigd op 26 jan 2021 om 02:30
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 30 mrt 2018 om 18:52
Ik heb voor een vriend een gmail adres aangemaakt via mijn pc. Mijn vriend is er blij mee maar ik niet. Nu staat het account van mijn vriend op mijn pc en ik kan het niet verwijderen omdat ik het wachtwoord niet weet en mijn vriend ook niet. Gmail werkt bij mijn vriend goed maar als ik het account bij mij zou kunnen verwijderen doet gmail het misschien niet meer bij mijn vriend. Zijn naam is geregistreerd maar het wachtwoord weet hij niet meer. Hoe kan ik nu het account van mijn vriend van mijn pc af krijgen?

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
30 mrt 2018 om 18:52
Beste Ditosja,

Om het wachtwoord van een Gmail-account te kunnen aanpassen, heb je het email-adres of het telefoonnummer waarmee je het account in eerste instantie hebt aangemaakt waarschijnlijk wel nodig. Lees hier hoe je dit kunt doen.

Je kunt overigens altijd gewoon even uitloggen van Gmail om vervolgens in te loggen met een nieuw account. Online via je webbrowser in Google of Gmail kun je rechtsboven op het persoonsicoontje of de foto klikken en vervolgens uitloggen. Mocht je een app van Gmail of Google Suite op Windows hebben kan dat ook via de instellingen.

Met vriendelijke groet,
RoelCCM
0
Word lid