Hoe kan ik de Google Play-app vinden [Gesloten]

letizia88 1 Gepubliceerde berichten woensdag 14 juni 2017Inschrijfdatum 14 juni 2017 Laatste deelname - 14 jun 2017 om 15:20 - Laatste reactie: RoelCCM 233 Gepubliceerde berichten maandag 27 februari 2017InschrijfdatumModeratorStatus 11 juni 2018 Laatste deelname
- 5 jul 2017 om 02:25
Hallo meneer mevrouw
Ik heb geen idee hoe ik nu zien kan waar playstore is.
Alvast bedankt

Letiziadewal
Meer weergeven 

1 antwoord

RoelCCM 233 Gepubliceerde berichten maandag 27 februari 2017InschrijfdatumModeratorStatus 11 juni 2018 Laatste deelname - 5 jul 2017 om 02:25
0
Bedankt
Beste Letizia de Wal,

De Google Play-app wordt alleen standaard gebruikt op Android-telefoons en tablets. Het is wel mogelijk om het op een iPhone en iPad te zetten, maar dan moet je het eerst downloaden van App Store.

Mocht je een Android-telefoon of tablet hebben en de app niet zien, dan kan het dat je de app per ongeluk hebt uitgeschakeld.

Tik in dat geval op het menu-icoontje en ga naar Mijn Apps and Games> Alles. Scroll vervolgens naar beneden, totdat je de Google Play-app hebt gevonden en tik vervolgens op Installeren of Inschakelen.

Zet je telefoon even uit en daarna weer aan en Google Play zal nu tussen de andere app-icoontjes verschijnen.

Laat ons weten of dit antwoord nuttig was!

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
Reageer op RoelCCM's antwoord