Mijn Facebook-account terugkrijgen

jolandacaris - Gewijzigd op 4 okt 2018 om 22:49
 Misspippilangkous - 7 okt 2018 om 15:38
ik heb even een vraag ik kom mijn Facebook totaal niet meet in wanr ik heb een blak out gehad en weet mijn ouden wachtwoord niet meer en iedere keer al ik mij me doe melden komt er een 3. of 16. of 10. wat ik allemaal niet heb ik ben ***@*** op Facebook en mijn naam is Jolanda caris en mijn nummer staat er ook bij ook op messenger kom ik ook niet verder met mijn eigen naam ik had ook gevraag voor een kopie van mijn wachtwoord ik krijg geen reactie terug van fb want ik zie mijn account maar ik kan verder niks ik zou en wil graag in mijn fb en op Messenger en mijn mail adres is ***@*** hoop reactie van u te krijgen en dat u me kan helpen dank u
mvg j.caris
Bekijk ook:

4 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
4 okt 2018 om 22:50
Beste Jolanda,

Helaas is de enige die je hiermee kan helpen Facebook zelf. Door naar deze pagina te gaan kun je jouw Facebook-account als gehackt melden.

Hopelijk is er snel een oplossing voor je.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Misspippilangkousj.caris
6 okt 2018 om 21:38
En bedankt voor u stuin die ik niet heb
Ik heb Messenger en ook fb uit mij foon gedaan waarom ik krijg het niet voor elkaar en niemand help me er mee om mijn eigen Facebook account terug te bezorgen en te helpen fijne en 1 leuke instanties zijn jullie nul komma niks
want niks werkt en een kopie van mijn wachtwoord dat ik vroeg krijg ik ook niet ik erger me kapot bah bah
0
Misspippilangkous
6 okt 2018 om 21:41
Is niet opgelost
0
Misspippilangkous
7 okt 2018 om 15:38
Ik heb mijn probleem gevonden maar ik kan bij mijn instellingen niks om zetten of er uit gooien want hij pak mijn telefoonnummer ook niet ik heb die fout gezien ik miss nog een g bij ***@*** en ik ben ook niet .3 wat er staat help me a.u.b
Mvg j.caris
0
Word lid