Hoe kan ik de Google Play-app vinden

Gesloten
letizia88 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum woensdag 14 juni 2017 Status Lid Laatste deelname 14 juni 2017 - Gewijzigd op 5 jul 2017 om 02:16
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 - 5 jul 2017 om 02:25
Hallo meneer mevrouw
Ik heb geen idee hoe ik nu zien kan waar playstore is.
Alvast bedankt

Letiziadewal

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
5 jul 2017 om 02:25
Beste Letizia de Wal,

De Google Play-app wordt alleen standaard gebruikt op Android-telefoons en tablets. Het is wel mogelijk om het op een iPhone en iPad te zetten, maar dan moet je het eerst downloaden van App Store.

Mocht je een Android-telefoon of tablet hebben en de app niet zien, dan kan het dat je de app per ongeluk hebt uitgeschakeld.

Tik in dat geval op het menu-icoontje en ga naar Mijn Apps and Games> Alles. Scroll vervolgens naar beneden, totdat je de Google Play-app hebt gevonden en tik vervolgens op Installeren of Inschakelen.

Zet je telefoon even uit en daarna weer aan en Google Play zal nu tussen de andere app-icoontjes verschijnen.

Laat ons weten of dit antwoord nuttig was!

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
0
Word lid