De discussies

Game of thrones voor op mijn iphone downloaden

 Opgelost

Ik ben een groot van fan Game of Thrones en wil nu het nieuwe spel op mijn mobieltje downloaden. Wie weet waar ik hem kan krijgen? Alvast bedankt, Mar...

Laatste antwoord op 25 okt. 2015 op
Anonieme gebruiker

Ps4 of xbox one kopen

 Opgelost

Voor de verjaardag van mijn zoon wil ik een nieuwe spelcomputer kopen. Welk model raden jullie mij aan, de Playstation 4 of Xbox One? Mijn zoon wor...

Laatste antwoord op 16 sep. 2015 op
Strider001

Presentatie sony tokyo game show

Sony heeft een paar uur geleden een indrukwekkende presentatie gegeven op de TGS. Degenen die het gemist hebben kunnen de show via deze link volledig ...

Laatste antwoord op 16 sep. 2015 op
Strider001

Beste game op de gamescon beurs?

Hallo mede forumgebruikers! Momenteel vindt de Gamescon plaats in Keulen. Microsoft heeft vandaag al het indrukwekkende Quantum Break laten zien. V...

Laatste antwoord op 10 aug. 2015 op
Techno-angel

Beste nederlandse gamesites

Wat zijn volgens jullie de beste Nederlandse gamesites? Alvast bedankt voor het antwoord!

Laatste antwoord op 7 mei 2015 op
Vanvliet78

Games events nederland 2015

Heeft hier iemands een agendaoverzicht van welke games events er dit jaar in NL zijn??? Zou top zijn, bedankt voor de moeite alvst. Gr. Peter-Jan

Laatste antwoord op 21 apr. 2015 op
ps4gamer1980

Beste games 2015

Graag wil ik weten wat de beste games zijn va dit moment. wie o wie heeft er tips?

Laatste antwoord op 21 apr. 2015 op
ps4gamer1980

Waar kan ik games downloaden voor pc?

Weten jullie waar ik het beste games kan downloaden voor op mijn pc?

Laatste antwoord op 21 apr. 2015 op
Strider001

Nederlandse gamebedrijven

Vraagje..ik ben namelijk wel benieuwd naar namen van Nederlandse gamebedrijven. Wie o wie?!

Laatste antwoord op 21 apr. 2015 op
Strider001
Resultaten 51 - 59 van een totaal van 59
  • 1
  • 2
Word lid