Ik ben een groot van fan Game of Thrones en wil nu het nieuwe spel op mijn mobieltje downloaden. Wie weet waar ik hem kan krijgen? Alvast bedankt, Mar...
Voor de verjaardag van mijn zoon wil ik een nieuwe spelcomputer kopen. Welk model raden jullie mij aan, de Playstation 4 of Xbox One? Mijn zoon wor...
Sony heeft een paar uur geleden een indrukwekkende presentatie gegeven op de TGS. Degenen die het gemist hebben kunnen de show via deze link volledig ...
Hallo mede forumgebruikers! Momenteel vindt de Gamescon plaats in Keulen. Microsoft heeft vandaag al het indrukwekkende Quantum Break laten zien. V...
Wat zijn volgens jullie de beste Nederlandse gamesites? Alvast bedankt voor het antwoord!
Heeft hier iemands een agendaoverzicht van welke games events er dit jaar in NL zijn??? Zou top zijn, bedankt voor de moeite alvst. Gr. Peter-Jan
Graag wil ik weten wat de beste games zijn va dit moment. wie o wie heeft er tips?
Weten jullie waar ik het beste games kan downloaden voor op mijn pc?
Vraagje..ik ben namelijk wel benieuwd naar namen van Nederlandse gamebedrijven. Wie o wie?!