Goedendag CCM, Ik heb al jullie stappen gevolgd maar het lukt mij niet om de knopjes weer te gebruiken. Wie helpt mij met het vinden van de op...
Ik heb mijn playstation op fabrieksinstellingen gezet, maar nu ik het opnieuw wil opstarten doet hij raar! Ik moet een USB-kabel in mijn controller st...
De L2 knop gaat automatisch als ik speel met verschillende spellen call of duty- minecraft- fortnite- gta5- hoe kan ik dat oplossen?
Ik heb een controller van PS4 die niet ouders is dan 2 maanden. Het probleem is dat het x-knopje het niet meer doet. Weet iemand hoe dit kan oplossen?...
Ik kan onmogelijk een Samsung account aanmaken heb geprobeerd met google chrome Firefox enkele jaren geleden had ik een account met een Samsung gal...
Goedendag, ik ben van plan om een nieuwe console te kopen maar ben aan het twijfelen tussen xbox one en ps4. bij mijn console zal ik Fifa 16, watch...
Ik ben een groot van fan Game of Thrones en wil nu het nieuwe spel op mijn mobieltje downloaden. Wie weet waar ik hem kan krijgen? Alvast bedankt, Mar...
Voor de verjaardag van mijn zoon wil ik een nieuwe spelcomputer kopen. Welk model raden jullie mij aan, de Playstation 4 of Xbox One? Mijn zoon wor...