Privoxy smartcomp network verwijderen

Gesloten
Discodanko Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum woensdag 16 december 2015 Status Lid Laatste deelname 16 december 2015 - Gewijzigd door BobCCM op 24/02/2016 à 05:22
Strider001 Gepubliceerde berichten 24 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 17 april 2016 - 19 dec 2015 om 16:03
Beste,

Ik heb sinds een paar maand een probleem dat er een mapje in men C: schijf komt. dit mapje heeft de naam '' Smartcomp Network ... '' , dit met het bestand privoxy in.
Nu schakel ik het altijd uit in mijn taakbeheer (Services) en verwijder het dan.
Dit probleem komt altijd opnieuw terug en ik zou het heel graag permanent verwijderd willen hebben.
Momenteel heb ik het weer verwijderd maar er moet ergens een root zitten die ervoor zorgt dat het blijft terugkomen.
Als iemand hier zo vriendelijk en zo getalenteerd is met dit soort problemen mij kan verder helpen zou ik u heel erg dankbaar zijn.

Groetjes

1 reactie

Strider001 Gepubliceerde berichten 24 Inschrijfdatum maandag 20 april 2015 Status Lid Laatste deelname 17 april 2016 2
19 dec 2015 om 16:03
Ik heb hetzelfde probleem gehad, is een hardnekkig programmatje. Kreeg het op de PC na het downloaden van een torrent. Kijk eens op deze link https://www.freefixer.com/b/remove-jelbrus-secure-web-adware/ en volg de stappen. Met FreeFixer dat daar genoemd wordt is het mij gelukt!

Grtz. Strider
0
Word lid