Edge verwijderen

Opgelost/Gesloten
Hanuman - Gewijzigd op 19 jun 2020 om 00:35
 Hanuman - 19 jun 2020 om 11:09
Ik had vorige maand Edge uitgeschakeld zoals in jouw beschrijving hierboven.
Edge heeft zichzelf terug geactiveerd blijkbaar want deze draait terug op de achtergrond!
Wat kan men hieraan doen?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
19 jun 2020 om 00:41
Beste Hanuman,

Ik heb zelf het proces op mijn pc ook nogmaals nagelopen en ik vermoed dat dit de oplossing is. Waarschijnlijk was Edge nog actief toen je de stappen in ons artikel doorliep.

Ik raad je aan om de stappen nogmaals door te lopen, maar alvorens je dat doet is het belangrijk om het Edge-proces volledig te beëindigen. Dit doe je door naar Taakbeheer te gaan (Crtl + Alt + Del) en vervolgens naar het tabblad processen. Kijk nu of Edge hier wordt genoemd onder Toepassingen en/of Achtergrondprocessen. Als Edge in die lijst(en) verschijnt, klik er dan met de rechtermuisknop op en selecteer Beëindigen.

Hopelijk biedt dit de oplossing.

Groeten,

Bob
CCM
1
Dank je voor de informatie, op de moment geen Edge meer op de achtergrond te bespeuren. Nochthans gisteren vroeg CCleaner om Edge af te sluiten. Het is tijd om een nieuwe windows installatie.
0
Word lid