Het e-mailadres van Facebook wijzigen

Opgelost/Gesloten
Gerard - Gewijzigd op 24 dec 2019 om 02:53
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 14 feb 2020 om 06:28
Wijzigen e-mailadres mislukt. Op de pagina-informatie pagina heb ik het nieuwe mail adres ingevoerd. Bij algemeen accountinstellingen blijft het oude email adres als primair e-mailadres staan. Bevestigingscode om dit adres te wijzigen, wordt niet naar het nieuwe mail adres verzonden. Weet iemand hier wat de oplossing zou kunnen zijn?

3 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
24 dec 2019 om 03:02
Beste Gerard,

Het zou kunnen dat het nieuwe e-mailadres om bepaalde reden niet door Facebook geaccepteerd wordt, of wellicht is de e-mail al in gebruik bij een andere account op Facebook.

Heb je wellicht een ander e-mailadres dat je zou kunnen uitproberen? Mocht je er echt niet uitkomen, probeer dan eens contact te zoeken met Facebook via het Helpcentrum. Kies op deze pagina onder Was deze informatie nuttig? voor de optie Nee en dan krijg je vanzelf de mogelijkheid om een bericht te sturen naar Facebook, waarin je precies de situatie kunt uitleggen.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Bedankt, dit helpt me verder. Email adres is veranderd omdat ik van provider veranderd ben. Kan niet in gebruik zijn door een ander account. De help functie voor facebook vind ik lastig te vinden. Je wordt alleen maar doorgestuurd naar de meest voorkomende vragen, waar die van mij niet bij zit. Gisteren nog wel een chat bericht naar het 'Facebook help center' gestuurd, maar hier lijkt geen enkele reactie op te komen. Vraag nu verstuurd via de 'snelle hulp' functie. De support inbox blijft echter voorlopig leeg.
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
27 dec 2019 om 01:32
Laten we hopen dat Facebook snel met een antwoord op de proppen komt Gerard. Helaas is de verwerkingstijd van berichten bij dit immense bedrijf nogal aan de trage kant.

Fijne feestdagen.

Groetjes,
Bob
CCM
0
Intussen is de support box nog steeds leeg. En ik heb af en toe nog wel een berichtje over dit onderwerp gestuurd. Facebook zwijgt in alle talen. Mijn huidige primaire email adres is inmiddels opgeheven. En nog steeds kan ik dit niet wijzigen bij Facebook.
Facebook account opheffen lijkt mij de enige optie.
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804 > Gerard
14 feb 2020 om 06:28
Beste Gerard,

Dat is ronduit vervelend om te horen. De ondersteuning die Facebook aan haar gebruikers biedt laat veel te wensen over, eigenlijk is het te belachelijkheid voor woorden dat er bijna 2 maanden lang nog steeds geen reactie is. Ik vrees inderdaad dat het opheffen van je account de enige overgebleven optie is.

Groetjes,
Bob
CCM
0
Word lid