Ik kan niet meer draadloos printen

Gesloten
ties.55 - Gewijzigd op 1 okt 2019 om 04:14
 ties.55 - 1 okt 2019 om 12:38
Ik heb een nieuwe modem/router gekregen. maar kan nu niet meer draadloos printen. Denk dat ik een wachtwoord opnieuw moet instellen, maar heb al gezocht en het lukt niet.

Heb een testresultaat draadloos netwerk geprint. Daar staat op als oplossing : voer de wizard voor draadloze setup uit om de wep-beveiligingssleutel voor het draadloze netwerk opnieuw in te voeren.

Maar ik weet niet hoe dit moet ... wie kan mij helpen?

Groet M. Tijsen
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
1 okt 2019 om 04:18
Beste ties.55,

Omdat je een nieuwe modem en router hebt, is waarschijnlijk ook de naam en het wachtwoord van je draadloze internetverbinding (wifi) gewijzigd. De printer moet nu met dat nieuwe netwerk verbonden worden om weer draadloos te kunnen printen. Hoe je dit kunt doen, is afhankelijk van het merk en type printer dat je gebruikt. Zou je ons die informatie kunnen verschaffen? Wij kunnen dan hopelijk stap-voor-stap uitleggen hoe je draadloos printen weer aan de praat kunt krijgen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Hallo Bob,

Het gaat om een HP Deskjet 3520 all in one serie.

alvast bedankt
groet meindert
0
ik kan het wachtwoord niet wijzigen in de printer.
hij verwijst naar de geintergreerde webserver.
ook opent hij de startpagina van de printer niet (ews)
0
de testresultaten van het draadloos netwerk zeggen, dat de wep beveiligingssleutel geconfigureerd op de hp printer niet overeenkomen met de instelling van de draadloze router.

als oplossing zeggen ze, voer de wizard voor draadloze setup uit om de wep-beveiligingssleutel voor het draadloze netwerk opnieuw in te voeren.

maar hoe doe ik dat?
0
Word lid