Waarom blijven mijn bookmarks niet bewaard in Chrome?

Opgelost/Gesloten
Jennie - Gewijzigd op 8 sep 2019 om 19:54
 Jennie - 18 sep 2019 om 23:49
Al een aantal maand merk ik dat nieuwe bookmarks / bladwijzers niet worden opgeslagen in Chrome. In een poging het probleem te verhelpen, heb ik Chrome opnieuw geïnstalleerd.
Dit had tot effect dat ik AL mijn bookmarks kwijt ben.
Als ze opnieuw installeer, blijven ze niet staan. Iedere keer als ik Chrome sluit, ben ik ook al mijn bookmarks kwijt.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Verdere informatie:
1. Suggesties m.b.t. het "bookmarks" bestand op mijn computer hebben geen zin, dat heb ik al geprobeerd en dat werkte niet.
2. Het is ook niet zo dat ik ze "per ongeluk" in een bladwijzermap heb staan en ze daardoor niet kan vinden. De bookmarks verdwijnen iedere keer als ik Chrome afsluit, de bladwijzerbalk / bookmarks bar is LEEG.
Configuratie: Windows / Chrome 76.0.3809.132

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 1474 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.802
18 sep 2019 om 11:24
Beste Jennie,

Wellicht heb je dit zelf al geprobeerd, maar de beste manier om in Chrome altijd toegang te hebben tot je bookmarks is door ervoor te zorgen dat je via je Gmail (Google)-account bent ingelogd. Op die manier verzeker je jezelf er ook van dat je opgeslagen bladwijzers gesynchroniseerd worden met andere (mobiele) apparaten waarop je de browser van Google Chrome gebruikt.

Ik kijk uit naar je reactie.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Dag Bob,

Hartelijk dank voor je antwoord.
Het lijkt er inderdaad op dat het een synchronisatieprobleem was.
Inmiddels had ik van een collega die suggestie ook gekregen en sinds die tijd werkt het goed.
Ben weer druk bezig met het verzamelen en installeren van al mijn bookmarks :)

Jennie.
0
Word lid