Picasa is exit

Gesloten
omatattie Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum vrijdag 28 juli 2017 Status Lid Laatste deelname 2 augustus 2017 - Gewijzigd op 29 jan 2020 om 05:54
omatattie Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum vrijdag 28 juli 2017 Status Lid Laatste deelname 2 augustus 2017 - 2 aug 2017 om 10:14
Dag Roel. Ik ga met je aanbevelingen aan de slag. Helaas moet je de link van Picasa downloaden, op jullie site verwijderen. Google beschouwt dat als een error.

Hartelijk dank voor je, hopelijk, oplossingen voor mijn verdwenen foto's.

Vriendelijke groet
Mar Selderijk

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
2 aug 2017 om 01:01
Beste Mar,

Bedankt voor de tip. We wisten dat Google met Picasa zou stoppen, maar de download was tot voor kort nog actief. Ik zal met de programmeurs bekijken of het zo snel mogelijk van de site af kunnen halen.

Laat me weten of het met de andere tips wel gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Roel CCM
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
omatattie Gepubliceerde berichten 4 Inschrijfdatum vrijdag 28 juli 2017 Status Lid Laatste deelname 2 augustus 2017
2 aug 2017 om 10:14
Goeiemorgen Roel,
Geprobeerd, helaas geen resultaat. De enige mogelijkheid is op de harde schijf zoeken ??..maar dat moet een professional doen en dat gaat nu even niet. Ik laat het je absoluut weten als ik goed nieuws heb.

Heeeel hartelijk dank voor je aangeboden hulp, ik hoop een andere keer meer geluk te hebben. Overigens..het is wel een handig hulpje (je laatste aanbeveling om foto's te zoeken). Fijne tip.

vriendelijke groet
mar selderijk
0
Word lid