Online status

Gesloten
Chantal - Gewijzigd op 24 jun 2021 om 03:45
 Chantal - 30 jun 2021 om 18:13
Hallo wie heeft er voor mij hier een antwoord op???

Ik ben geblokkeerd op fb door een vriend kan ook zijn profiel niet meer vinden en bij berichten staat ook deze persoon is niet beschikbaar op messenger en staat er alleen een i in het hoekje.maar nu kan ik soms zien dat hij online is of 3 uur geleden actief.en weet toevallig dat hij vaker rond die tijd kijkt het s,morgen.maar ik moet dat normaal toch niet meer kunnen zien toch?? En kan hij mijn profiel bekijken als hij mij geblokkeerd heeft vind het maar raar.hopelijk heeft iemand een antwoord voor me.!!!

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
24 jun 2021 om 04:43
Beste Chantal,

De Online status van Facebook en Messenger zou normaal gesproken perfect met elkaar gesynchroniseerd moeten zijn. Echter, zijn er steeds meer twijfels over de betrouwbaarheid van deze status. Bij veel gebruikers is die of volledig verkeerd of hij werkt zelfs totaal niet. In deze forumdiscussie lees je daar meer over.

Groetjes,

Bob

1
Zie nu de nieuwe profielfoto ook .kan ik toch ook normaal niet zien als hij me volledig heeft geblokkeerd kan nog niet eens zijn profiel vinden op fb????.of doet hij dan ff deblokkeren en dan weer blokeren??om op mijn fb te spieken.????????????of kan dat niet.
0
Word lid