Ik kan niet in mijn Snapchat komen

Gesloten
S.ahaarrr Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum woensdag 20 mei 2020 Status Lid Laatste deelname 20 mei 2020 - Gewijzigd op 21 mei 2020 om 16:17
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 21 mei 2020 om 16:18
Goedendag,

Toen ik in het begin mijn snap account heb aangemaakt heb ik een neppe e-mail gebruikt maar wel een echte nummer en ik heb net mijn account gedeactiveerd en ik zag toen dat ik nog steeds die neppe email had en mijn vraag is: Is het mogelijk dat ik mijn account terug krijg of ben ik het echt kwijt? Alle informatie klopt alleen mijn e-mail is fout? Zo ja wat kan ik doen om mijn account terug te krijgen


Configuratie: iPhone / Safari 13.1

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
21 mei 2020 om 16:18
Beste S.ahaarrr,

Voor het antwoord op je vraag kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid