Resultaten (62)

Test mailverzenden lukt niet.

Vandaag heb ik in windows 10 versie 1803 het Thunder emailprogramma geinst. Imap en smtp staan goed. Binnenhalen emails gaat perfect. Maar wil ik een...

Laatste antwoord op 15 jun. 2018 op
Quinlann56

Chatfunctie uitzetten

 Opgelost

Heey , hoe zet ik mijn chatfunctie uit ? Dat niemand mij dus een berichtverzoek via fb kan sturen ?

Laatste antwoord op 21 mei 2018 op
Bob Dijks

Netflix betalen zonder creditkaart

Wij hebben geen creditkaart, enkel gewone bankkaart en die is van het type Maestro. Paypal gebruik ik niet. Die betaalapp op toestel. Wat moeten we do...

Laatste antwoord op 3 apr. 2018 op
Bob Dijks

Video laptop

Hoe kan je een videogesprek hebben vanaf je laptop (ingebouwde camera) in Messenger?

Laatste antwoord op 11 mrt. 2018 op
Bob Dijks

De automatische vertaler van skype aanzetten

Beste CCM. Hoe kan ik de automatische vertaler met wereldbolletje terug installeren?

Laatste antwoord op 31 jan. 2018 op
Bob Dijks

Mensen die niet actief zijn in de vriendenlijst in messenger

Goedendag, kan iemand mij uitleggen waarom soms niet te zien is hoelang het geleden is dat iemand actief is geweest op Facebook/Messenger. Meestal...

Laatste antwoord op 31 jan. 2018 op
Bob Dijks

Offline zetten messenger lukt niet

 Opgelost

Sinds korte rijd lukt het me niet meer om me offline te zetten, vind het knopje niet meer terug in het menu? Kan iemand me helpen?

Laatste antwoord op 19 dec. 2017 op
Fre

Groep contactpersonen in hotmail/outlook

M'n vrouw werkt met outlook.com in vervanging van windows.live Een groep contactpersonen maken gaat moeilijk en soms niet. Ik maakte een testgroep ...

Laatste antwoord op 5 sep. 2017 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op whatsapp

Hallo, Ik weet dat ik onlangs geblokkeerd ben geweest door één contact . Zolang ik geblokkeerd werd verdween de profielfoto van deze persoon en kre...

Laatste antwoord op 23 aug. 2017 op
Bob Dijks

Ik kan niet meer in snapchat

Goedendag, Sinds vanmorgen kan ik niet meer in mijn snapchat. Mijn wachtwoord klopt niet meer. Ik heb geen mailtje gekregen dat mijn wachtwoord is ...

Laatste antwoord op 30 mei 2017 op
Bob Dijks

Permanent geblokkeerd op snapchat

 Opgelost

Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er dat mijn acco...

Laatste antwoord op 17 jun. 2023 op
0412

Hoe zet ik de blauwe vinkjes uit in whatsapp?

 Opgelost

Ik ben helemaal geen fan van de nieuwe blauwe vinkjes in WhatsApp. Is het mogelijk om deze geheel uit te schakelen? Joris Brakel

Laatste antwoord op 13 jun. 2015 op
Bob Dijks
Resultaten 51 - 62 van een totaal van 62
  • 1
  • 2
Word lid