Goedendag, Hoe los ik de flikkering van mijn tv op
Ik probeer een usb/stick af te spelen met films van vakantie op de LG tv bij vrienden,maar dit lukt niet.Op onze Samsung tv speelt hij perfect af. De ...
Staat vervelende advertentie onderaan mijn email van Outlook.com. Hoe kan ik het verwijderen zonder te betalen? Mijn dank daarvoor.
Hoe download ik Inkscape? Ik heb al diverse keren op downloaden gedrukt maar ik zie het programma niet op mijn Windows-laptop verschijnen. Wie o wie k...
Tijdens een herinstallatie van Windows 7 Starter viel mijn laptop volledig uit. Ik krijg zelfs via F2 mijn BIOS niet meer te zien, alleen een oplichte...
het lukt me niet om De Skype account te activeren
Mijn werk pc is nu privé. Bij opstart zit een beveiliging met een wachtwoord wat niet meer geldig is. Hoe kan ik dit omzeilen en mijn pc weer terugzet...
Goedendag, Krijg steeds het -Google Play Store is gestopt- en daaronder staat dan OK wat je aanklikt anders kom je er niet uit..wat moet ikdoen...
Waar kan ik mijn ip adres van mn tv vinden want mn afstandsbediening is stuk en heb een ip adres nodig van de tv
Ik heb een Spotify account aangemaakt maar ik weet niet waar ik op moet drukken om muziek te luisteren.. Alvast bedankt!!
Hoe zet ik een bewegend beeld over naar mijn Facebook?
Hoe kun je Google Play Store downloaden?
ik moet steeds op internet om mijn e-mailberichten te lezen. Is het mogelijk om rechtstreeks de e-mail op de computer te lezen. Bv.zoals vroeger met...
ik heb een kleine computer maar om pdf's, documenten te lezen, ok. Niet altijd online. Toch frustreert me 1 ding: de pdf's zijn niet markeerbaar. Om...
hoe installeer ik die imesh
Ik ben al een hele tijd bezig om adobe flash player te installeren maar het lukt mij niet.Kan iemand mij helpen om dit wel voor elkaar te krijgen op e...
Waar kan ik een Nederlandstalige java cursus volgen? Ofwel online ofwel offline? bvd!
Ik wil graag leren programmeren. Met welke taal kan ik eigenlijk het best beginnen? Grtz, Marissa